//

Itunes account disabled !

Itunes account disabled ! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog iemand last van het feit dat zijn/haar us account disabled is ? Sinds deze morgen werkt deze niet meer terwijl deze gisteren het wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-03-09, 11:26
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard Itunes account disabled !

Nog iemand last van het feit dat zijn/haar us account disabled is ? Sinds deze morgen werkt deze niet meer terwijl deze gisteren het wel deed.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-09, 12:23
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ja ik heb daar ook last van!
er staat dat ik contact moet opnemen met de costumer service, maar wat moet ik doen?
als je op inloggen klik, en dan op je email adres, dan komt er een schermpje waar je kan aanklikken enable my itunes, maar is dat handig?

Laatst gewijzigd door ninobeukeveld; 01-03-09 om 16:59.
  #3  
Oud 01-03-09, 20:53
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
ja ik heb daar ook last van!
er staat dat ik contact moet opnemen met de costumer service, maar wat moet ik doen?
als je op inloggen klik, en dan op je email adres, dan komt er een schermpje waar je kan aanklikken enable my itunes, maar is dat handig?
Bij mij staat deze enabled maar verder veranderd er niets. Zal morgen eens kontakt opnemen met customer support.

Heb juist een mail gestuurd naar customer en zal wel zien welk antwoord ik krijg binnen de 24 uur.

Laatst gewijzigd door macfreaker; 01-03-09 om 21:07.
  #4  
Oud 02-03-09, 17:18
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Bij mij staat deze enabled maar verder veranderd er niets. Zal morgen eens kontakt opnemen met customer support.

Heb juist een mail gestuurd naar customer en zal wel zien welk antwoord ik krijg binnen de 24 uur.
wil je het zeggen als je de mail heb ontvangen van apple?
en hoe je het moet doen om hem te enable
  #5  
Oud 02-03-09, 19:20
FlubberBal FlubberBal is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
wil je het zeggen als je de mail heb ontvangen van apple?
en hoe je het moet doen om hem te enable
ditzelfis mij ook overkomen, toen ik via ioffer.com een 200$ kaartje kocht voor 49 euro, werd mijn account die week daarna geblokkeerd. heb ze geeamaild en ze zeiden dat het een illegaal verkregen kaartje was welke ik had verzilverd... mooi ben ik mijn49 euro kwijt.
  #6  
Oud 02-03-09, 19:36
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

naar welk email adres moet je dat dan mailen?
en wat moet je daar in zetten?
  #7  
Oud 02-03-09, 19:38
FlubberBal FlubberBal is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
naar welk email adres moet je dat dan mailen?
en wat moet je daar in zetten?
hoe heb je de itunes gift kaart(jes) kunnen bemachtigen?

moest het binnen 24 uur geactiveerd worden? dan betekend het dat het illegaal verkregen code's zijn.
  #8  
Oud 02-03-09, 19:40
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
naar welk email adres moet je dat dan mailen?
en wat moet je daar in zetten?
Druk op 'Support' in iTunes. Daarna stel je gewoon een vraag aan hen/Apple.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #9  
Oud 02-03-09, 21:42
ninobeukeveld's schermafbeelding
ninobeukeveld ninobeukeveld is offline
• iOS 6.0 beta
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Oudkarspel (N-H)
Berichten: 282
Standaard

ik wil apple nu mailen, maar dan moet ik allemaal categorieën aanklikken, maar er staat bij geen van alle enable itunes account of zo iets.
  #10  
Oud 02-03-09, 21:54
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
ik wil apple nu mailen, maar dan moet ik allemaal categorieën aanklikken, maar er staat bij geen van alle enable itunes account of zo iets.
Gewoon wat kiezen. Ik heb ook wel eens een vraag gesteld, waarvan er niet een categorie bij was die er bij paste.
  #11  
Oud 02-03-09, 21:55
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ninobeukeveld Bekijk bericht
ik wil apple nu mailen, maar dan moet ik allemaal categorieën aanklikken, maar er staat bij geen van alle enable itunes account of zo iets.
Kies gewoon voor "can't connect to itunes" en stel je vraag of wat je wilt. Heb wel na 24 uur nog altijd geen antwoord gekregen.
  #12  
Oud 02-03-09, 21:58
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik heb, tot nu, altijd goeie ervaring gehad met de Apple iTunes klantenservice. Altijd keurig netjes 'binnen 24 uur' antwoord gehad. Welliswaar in het engels, maar dat is geen probleem.
  #13  
Oud 03-03-09, 15:41
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Mijn account is ook disabled, door een openstaande rekening bij Click&Buy, gesproken met de apple helpdesk en die verwezen me door naar click&buy, die vervolgens absoluut niet reageren op mail en de tel niet opnemen, heeft iemand hier ook ervaring mee gehad en zoja hoe heb je dit kunnen oplossen? Want ze dreigen wel dat het openstaande bedrag (€2.39) naar een incasso wordt doorgestuurd...
__________________
there are no strangers, just friends who never met before
  #14  
Oud 03-03-09, 15:59
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucien1966 Bekijk bericht
Mijn account is ook disabled, door een openstaande rekening bij Click&Buy, gesproken met de apple helpdesk en die verwezen me door naar click&buy, die vervolgens absoluut niet reageren op mail en de tel niet opnemen, heeft iemand hier ook ervaring mee gehad en zoja hoe heb je dit kunnen oplossen? Want ze dreigen wel dat het openstaande bedrag (€2.39) naar een incasso wordt doorgestuurd...
Precies, heb ik ook gehad!

Click & Buy lichten de mensen gewoon op! Ik heb altijd voldoende saldo op mijn rekening, ineens storten ze mij geld terug en zeggen ze dat ik dingen niet heb betaald.
Toen kwam er gewoon leuk en aardig 15 euro overheen. Ik kon dat wel begrijpen, geld terug storten, vertraging, kost hun geld, dat moet ik betalen...
Later komen ze weer, en moet ik WEER + 15 euro erbij betalen!
Dan blokken ze mijn account ook nog eens, reageren ze helemaal niet, maar wel dreigen dat ze het naar het incasso gaan sturen!
Ik heb het betaald, heb ze nogmaals een mail gestuurd met de bevestiging dat ik betaald had, maar GEEN reactie...

Ondertussen had ik ook contact met de Apple iTunes klantenservice, die hebben mij erg goed geholpen. Ik heb ze alles uitgelegd, en die vrouw die mij holp heeft mijn account weer bruikbaar gemaakt (enabled).
Daarna ben ik dus overgegaan naar de US Store, want ik kan nu nergens mee betalen in de NL Store.

Mijn tip: NIET aan Click & Buy beginnen! Neem gewoon lekker een US Store account en ga daar je apps kopen. Tot nu toe nog geen problemen daarmee gehad.

BTW, na de betaling heb ik ook nooit meer iets van Click & Buy vernomen... Stelletje oplichters zijn het!

Laatst gewijzigd door iMario; 03-03-09 om 16:01.
  #15  
Oud 03-03-09, 16:24
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Precies, heb ik ook gehad!

Click & Buy lichten de mensen gewoon op! Ik heb altijd voldoende saldo op mijn rekening, ineens storten ze mij geld terug en zeggen ze dat ik dingen niet heb betaald.
Toen kwam er gewoon leuk en aardig 15 euro overheen. Ik kon dat wel begrijpen, geld terug storten, vertraging, kost hun geld, dat moet ik betalen...
Later komen ze weer, en moet ik WEER + 15 euro erbij betalen!
Dan blokken ze mijn account ook nog eens, reageren ze helemaal niet, maar wel dreigen dat ze het naar het incasso gaan sturen!
Ik heb het betaald, heb ze nogmaals een mail gestuurd met de bevestiging dat ik betaald had, maar GEEN reactie...

Ondertussen had ik ook contact met de Apple iTunes klantenservice, die hebben mij erg goed geholpen. Ik heb ze alles uitgelegd, en die vrouw die mij holp heeft mijn account weer bruikbaar gemaakt (enabled).
Daarna ben ik dus overgegaan naar de US Store, want ik kan nu nergens mee betalen in de NL Store.

Mijn tip: NIET aan Click & Buy beginnen! Neem gewoon lekker een US Store account en ga daar je apps kopen. Tot nu toe nog geen problemen daarmee gehad.

BTW, na de betaling heb ik ook nooit meer iets van Click & Buy vernomen... Stelletje oplichters zijn het!
Dus gewoon het openstaande bedrag betalen en dan maar hopen, dat het daarmee verholpen is?? En kan ik dan wel via gift-cards gewoon in de nederlandse app store kopen???

Ik had dus ook contact met de apple klantenservice via de mail, en uit hun woorden proefde ik dus ook al, dat ze mijn "probleem" al vaker waren tegen gekomen en dat als ik er echt niet uit zou komen met click&buy, dat ze dan wel mijn account wilde enablen...
  #16  
Oud 03-03-09, 17:31
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Gewoon die schuld betalen en met gift cards gaan betalen...
  #17  
Oud 03-03-09, 17:52
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Gewoon die schuld betalen en met gift cards gaan betalen...
thanks, dat was ik ook van plan, maar wilde het gewoon netjes doen en ze laten weten dat het openstaande bedrag onderweg is, maar ik kan in iedergeval aantonen dat ik ze gemaild heb op een bepaalde datum
  #18  
Oud 10-03-09, 22:51
Luciano- Luciano- is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 41
Standaard

die gift card zijn wel erg goedkoop tegenwoordig.

Laatst gewijzigd door Luciano-; 11-03-09 om 00:23.
  #19  
Oud 12-03-09, 17:56
Lucien1966's schermafbeelding
Lucien1966 Lucien1966 is offline
• iOS 9.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 536
Standaard

Heb na een 2e reminder van click&buy ze weer geprobeerd te bellen en ze uiteindelijk aan de telefoon gekregen, de situatie (boos) uitgelegd en natuurlijk gezegd dat ik de 15 €, die als administratiekosten er bovenop gerekend zou worden niet zou betalen, aangezien ik al na het eerste mailtje geprobeerd had contact met ze te krijgen en ze nergens op reageerde (niet telefonisch/email), heb dus uiteindelijk alleen het openstaande bedrag hoeven te betalen en nu kan ik ook weer gewoon mijn itunes account in de app store gebruiken...
  #20  
Oud 07-06-09, 19:48
Mighty-Mike89 Mighty-Mike89 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb precies het zelfde.

Maar hoe kom ik nu aan de US store?? heel vervelend is dit :S
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 09:41
Wi-Fi knop Disabled? Joris123 Wi-Fi 5 26-08-10 12:38
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account MichaelJ iTunes 0 28-07-10 14:08
gratis iTunes-nummers om een itunes account aan te maken koi Archief 2 30-11-08 16:16
Skrewcommon 1.37 touchscreen disabled kneep iPhone algemeen 8 09-06-08 13:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.