//

Na restore iPhone onbruikbaar in iTunes

Na restore iPhone onbruikbaar in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ondertussen een groot probleem met m'n iPhone. Om te beginnen kon ik mijn iCal calenders niet meer synchroniseren van mijn Macbook naar Mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-10-09, 09:39
arjens arjens is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Na restore iPhone onbruikbaar in iTunes

Ik heb ondertussen een groot probleem met m'n iPhone.

Om te beginnen kon ik mijn iCal calenders niet meer synchroniseren van mijn Macbook naar Mobile Me. Na een hoop gekloot en het corrupt raken van mijn SyncServices directory (die ook niet meer goed werd aangemaakt!) was ik daar zo boos over dat ik Mobile Me helemaal heb uitgezet en simpelweg mijn contacten, calender, etc. wilde syncen met de standaard USB kabel en iTunes.

Alleen tijdens het synchroniseren kreeg ik de melding dat deze niet gestart kon worden. Verder niks.

Ik wilde toen een back-up terugzetten van eerder die dag. Maar nadat ik een restore had uitgevoerd kwam er niks meer.

Het enige dat er gebeurt is dat als ik mijn iPhone met USB kabel verbind dat ik hem zie verschijnen in iTunes, maar als ik dan op "iPhone" klik dan gebeurt er niks. De iPhone pagina's met tabs komen niet naar voren en ik zie ook niet de naam die ik aan de iPhone gegeven had. Verder zie ik geen mogelijkheid om een back-up terug te zetten en als ik ctrl-klik op iPhone krijg ik alleen de optie "Eject".

Ik zit nogal met m'n handen in het haar ... ik heb hier al uren aan zitten klooien en kom er niet uit.

Wat kan ik het beste doen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-09, 21:02
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

dus rechts klikken op je iphone krijg je geen opties te zien?? om bijvoorbeeld een backup terug te zetten, syncen, restoren.....
  #3  
Oud 11-12-09, 07:26
Ivanhoe01 Ivanhoe01 is offline
• iOS 12.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: België
Berichten: 5
Standaard

hetzelfde probleem bij mij.
Arjens, is dit inmiddels bij jou opgelost, en hoe ?
  #4  
Oud 11-12-09, 08:05
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Lijkt erop dat het herstel de vorige keer niet goed gegaan is, ik zou 'm in DFU zetten en opnieuw herstellen en dan geen backup terugzetten
Voor de handleiding even de zoekfunctie gebruiken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone blijft hangen na restore in itunes svenergy iTunes 1 27-09-10 21:05
Restore Iphone met Itunes 8 lukt niet Jaidi iTunes 3 28-09-08 12:16
iPhone: Restore originele FW 2.0.2 --> hangt op logo, Itunes herkent Iphone wel fillem Jailbreak 2 08-09-08 10:45
restore van iphone na itunes probleem BertvanHorck Archief 5 31-07-08 14:41
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence renzie Unlock [archief] 1 02-02-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.