iphone blijft hangen na restore in itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zit met het volgende probleem , een kameraad van me had een simlock op zijn iphone staan , nu heb ik daarstraks restore via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone blijft hangen na restore in itunes
ik zit met het volgende probleem , een kameraad van me had een simlock op zijn iphone staan , nu heb ik daarstraks restore via itunes gekregen , met als gevolg natuurlijk een error .
iphone blijft dus op het apple logo hangen, en krijg er geen beweging meer in . iemand een idee hoe ik de iphone weer werkend krijg ? grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet de iPhone in DFU en herstel hem in iTunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft hangen bij Itunes scherm | knightloekie | iTunes | 0 | 01-04-10 00:32 |
iPhone blijft hangen bij opstarten, software restore helpt niet | MrFCUUnknown | Archief | 8 | 31-10-09 12:52 |
Iphone 1.0 blijft hangen na restore | playstar | iPhone algemeen | 17 | 21-11-08 20:08 |
Windows: Mijn iPhone blijft hangen in iTunes--->adapter | joostvl | iTunes | 1 | 02-09-08 00:10 |
Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 | derper | iPhone algemeen | 2 | 12-08-08 21:11 |
|
|