//

Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence

Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben gisteravond slachtoffer geworden van een mislukte upgrade naar 1.13. mijn Iphone is er nog 1 van het eerste uur. (1.01) welke geupgrade was ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-02-08, 10:00
renzie renzie is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: zoetermeer
Berichten: 62
Standaard Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence

Ik ben gisteravond slachtoffer geworden van een mislukte upgrade naar 1.13. mijn Iphone is er nog 1 van het eerste uur. (1.01) welke geupgrade was naar 1.12. ik heb hem toen via itunes gerestored naar firmware 1.02 en daarna direct weer via itunes naar 1.11, de jailbreak uitgevoerd en toen geupgrade naar 1.12, gejailbreaked en toen anysim 1.21 uitgevoerd. na een paar minuten freezde de installatie van anysim en kreeg ik een zwart scherm met apple logo waarop te zien was dat de iphone probeerde te booten. maar ook daarin bleef hij hangen.

Als ik nu de power en home button ingedrukt houdt krijg wel het scherm te zien dat hij in restoremode staat (itunes logo en stekkertje) maar itunes noch idependence zien de iphone.

wiw kan mij helpen? had ik op enig moment moeten verginizen? is daarom anysim vastgelopen? hoe kan ik itunes/idependence de iphone weer laten zien? (werk op een mac, maar heb daar ook windows op)

renzie
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-02-08, 10:18
renzie renzie is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: zoetermeer
Berichten: 62
Standaard

Inmiddels heb ik hem na een tip om een andere usb poort te proberen weer met itunes verbonden gekregen en naar 1.11 gerestored. als ik hem nu gejailbreaked heb, moet ik dan nog eerst verginizen via de installl.app alvorens naar 1.12 te upgraden?

renzie
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien triple-iks iTunes 1 23-09-10 17:46
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien keesvanoers iTunes 5 29-12-09 18:45
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes BruceSV iTunes 6 09-05-09 19:29
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet Conker iTunes 1 12-10-08 05:27
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! criistal Unlock [archief] 10 10-03-08 15:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.