Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mn iphone in DFU mode gezet, en nu ziet itunes geen iphone dus ik weet niet hoe ik RESTORE moet klikken! Help please! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb mn iphone in DFU mode gezet, en nu ziet itunes geen iphone dus ik weet niet hoe ik RESTORE moet klikken! Help please! Durf ook niet de iphone eruit te halen.
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zet nu nog eens opnieuw in dfu
home+powerbutton indrukken,powerbutton los laten als scherm zwart wordt homebutton blijven inhouden tot itunes zegt dat je iphone in herstelmodus staat
|
|||
|
|||
![]() Ik krijg een melding van iTunes:
iTunes moet dit apparaat identificeren via de iPhone-software-updateserver. Om automatisch te zoeken naar updates in te schakelen, gaat u naar het paneel algemeen in het iTunes-voorkeurenvenster en schakelt u Automatisch zoeken naar updates in. 'ZOEKEN' 'ANNULEREN' Ik kan dus kiezen tussen zoeken EN annuleren. wat moet ik doen? Ben bang dat als ik ZOEKEN druk, dat ie dan zelf de firmware gaat zoeken en installeren waardoor ik een brick krijg. Laatst gewijzigd door criistal; 09-03-08 om 18:09. |
|
|||
|
|||
![]() heb er ook GEEN sim kaart inzitten.
En de eerste keer heb ik de 1.1.3 OTB iphone geunlocked met ziphone 2.5C (!). Firmware bleef 1.1.3. |
|
||||
|
||||
![]() zoeken klikken?
|
|
|||
|
|||
![]() bedankt, ik moest idd zoeken klikken. Alles is gelukt, kan weer bellen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() da's mooi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En zit je nu ook op 1.1.4? Als het goed is wel, denk ik....?
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi zo
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je mag gerust zoeken klikken.
Het zetten van je iphone in DFU mode is zelfs helemaal niet nodig, je kan gewoon je iphone in itunes pluggen, dan op herstel klikken en itunes zal zelf versie 114 gaan downloaden en erop zetten. Daarna ZiPhone en klaar is Kees. Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wordt niet gezien als digitale camera | RV17 | iPhone algemeen | 0 | 05-06-10 10:30 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 13:34 |
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien | keesvanoers | iTunes | 5 | 29-12-09 18:45 |
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes | BruceSV | iTunes | 6 | 09-05-09 19:29 |
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence | renzie | Unlock [archief] | 1 | 02-02-08 10:18 |
|
|