Iphone wordt niet gezien als digitale camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit met een probleempje. Mijn iphone 3GS wordt niet meer gezien als digitale camera, hierdoor kan ik er geen foto's meer opzetten. Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone wordt niet gezien als digitale camera
Hallo, ik zit met een probleempje. Mijn iphone 3GS wordt niet meer gezien als digitale camera, hierdoor kan ik er geen foto's meer opzetten. Hij wordt wel gezien door itunes. Kan iemand mij helpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien | triple-iks | iTunes | 1 | 23-09-10 18:46 |
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien | keesvanoers | iTunes | 5 | 29-12-09 19:45 |
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! | criistal | Unlock [archief] | 10 | 10-03-08 16:59 |
Ik wil muziek op me Iphone (Mijn laptop herkent iphone als een digitale camera!) | magnificant85 | Archief | 2 | 07-03-08 15:30 |
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence | renzie | Unlock [archief] | 1 | 02-02-08 11:18 |
|
|