//

Film bestand wordt niet gezien door Itunes

Film bestand wordt niet gezien door Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wilde Finding nemo (1.5GB mpeg4 bestand) in Itunes zetten zodat het overgezet kan worden naar me IPhone maar Itunes pakt het niet. Heb gewoon videora ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-08, 17:21
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard Film bestand wordt niet gezien door Itunes

Wilde Finding nemo (1.5GB mpeg4 bestand) in Itunes zetten zodat het overgezet kan worden naar me IPhone maar Itunes pakt het niet. Heb gewoon videora gebruikt als converter...

Iemand ideeen?

p.s. Ik heb gezocht maar kon niks vinden...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-02-09, 02:42
Tnc Tnc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb dit probleem ook jammer genoeg. Weet iemand waardoor dit komt?
  #3  
Oud 10-02-09, 02:12
Tnc Tnc is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

weet niemand het antwoord of wilt nou niemand even reageren???
  #4  
Oud 11-02-09, 11:05
jurrian jurrian is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: 't Harde
Berichten: 92
Standaard

Ik heb dat probleem ook gehad. De oplossing: Bij je Itunes bij het tabblad 'samenvatting' van de Iphone het vinkje aanzetten dat je handmating muziek en video wilt overzetten. Daarna gewoon de film slepen naar je Iphone. De film wordt dan overgezet.
  #5  
Oud 11-02-09, 12:12
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Je moet het videobestand naar het icoontje "Films" in de bibliotheek slepen of je kan via "bestand" "map toevoegen" gebruiken om de map met de video te selecteren en dan doet iTunes het zelf die video in de lijst van films zetten.

Ikzelf gebruik Nero Recode voor het omzetten van films naar MPEG-4.
  #6  
Oud 11-02-09, 17:25
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Ook een zéér goed programma, om onder meer films over te zetten naar het goede formaat, YouTube muziek om te zetten naar MP3 formaat, filmpjes van YouTube omzetten naar iPhone formaat, ... is DVDVideosoft, en je installeert best het hele paket; het is dan ook helemaal gratis. je bent er echt veelk meer mee dan wat ik heb opgenoemd!

--> het is dan ook zo dat ik echt elke film naar iTunes kan slepen; het probleem dat ie gewoon niet in iTunes terechtkomt is dan ook helemaal van de baan.
  #7  
Oud 09-05-09, 20:29
fre123 fre123 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 7
Standaard

Bij mij werkt dit niet. Video'sa handmatig beheren staat aangevinkt mr deze komt niet op de Iphone. Ik kan de video's ook niet selecteren om te syncen alhoewel deze in de mediabib staat...

Help??

Bedankt
Gr
Fre
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien triple-iks iTunes 1 23-09-10 18:46
Iphone wordt niet gezien als digitale camera RV17 iPhone algemeen 0 05-06-10 11:30
Windows: iPhone 3GS 3.1.2 jailbreak wordt niet meer door itunes gezien keesvanoers iTunes 5 29-12-09 19:45
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! criistal Unlock [archief] 10 10-03-08 16:59
Iphone wordt in restore mode niet gezien door itunes/independence renzie Unlock [archief] 1 02-02-08 11:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.