Wi-Fi knop Disabled? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb me Iphone 2g 3.1.2 Net gejailbreakt en ik wil op wifi en dan dit: Iemand een oplossing?? Joris...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi knop Disabled?
Hallo
Ik heb me Iphone 2g 3.1.2 Net gejailbreakt en ik wil op Wi-Fi en dan dit: Iemand een oplossing?? Joris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SBSettings er op gezet en Wi-Fi disabled misschien?
|
|||
|
|||
Misschien staat MAC filtering aan op je router? Dan ziet je router je iPhone niet namelijk...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, juist daarom is-ie grijs. Als de iPhone geen Wi-Fi ziet dan is-ie grijs. Ga maar eens buiten in een veld staan waar je geen Wi-Fi hebt, dan is-ie ook grijs.
Ik denk dus dat je moet kijken in de settings van je draadloze router en moet kijken of daar MAC filtering aan staat. Zoja, dan moet je je MAC adres van je iPhone (Instellingen -> Algemeen -> Info en dan Wif-Fi-adres) toevoegen aan de lijst met toegestane apparaten die verbinding met je router mogen maken. Staat MAC filtering uit dan zou ik het niet weten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mute knop en landscape knop ipad | gemakki | iPad algemeen | 17 | 22-12-10 21:23 |
home knop | klinker | iPhone algemeen | 8 | 06-11-10 19:55 |
tss SHSH notice is temporarily disabled | montana63 | iPhone algemeen | 0 | 05-05-10 21:29 |
Mac OS X: Itunes account disabled ! | macfreaker | iTunes | 22 | 11-12-09 08:17 |
Skrewcommon 1.37 touchscreen disabled | kneep | iPhone algemeen | 8 | 09-06-08 13:37 |
|
|