Ik kan dus nog altijd niet synchroniseren. Bij wie moet ik hiervoor zijn? Tmobile kan mij niet verder helpen, want ze moeten wachten op Apple.
Het is toch werkelijk absurd dat mijn synchronisatie altijd gewerkt heeft en na een update niks meer doet. Ik kan niet begrijpen dat Apple er zo lang over doet om dit probleem op te lossen. Of zijn er slechts enkele Iphones die dit probleem hebben? Volgens mij kan ik al meer dan een maand mijn agenda etc. niet meer syncen. |
Gezien je profiel is voor jou een update van de iPhonefirmware de beste optie lijkt me.
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij werkt het weer na de laatste updat van Itunes.
Wel daarna alles weer goed zetten. |
iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden.
Helaas,
Ik heb alle suggesties n fix van glaantjer geprobeerd maar krijg nog steeds de melding. Het vreemde is dat op mijn computer thuis alles goed werkt maar op de computer van mijn werk ik deze melding krijg. k heb Itunes ook al een keer geinstalleerd op een schone computer maar ook daar krijg ik de melding iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. Wie heeft nog een goed idee? |
Het spijt me, maar met de update van enige tijd geleden heb ik geen enkel probleem meer met synchroniseren en het beheer van de foto', die ik met de iPone heb gemaakt.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:51. |