iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   iTunes 9.1: tijdsverschil/foutmelding na synchronisatie outlook en iphone (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/30891-itunes-9-1-tijdsverschil-foutmelding-na-synchronisatie-outlook-iphone.html)

cindyc 07-04-10 11:13

Ook hier, sinds de update van iTunes naar versie 9.1.0.79 kan ik mijn iPhone 3G niet meer syncen met outlook. :mad:
Muziek thans nog wel.

tracker 08-04-10 10:24

snowbreeze fix al gedaan? helaas is dat voor jailbroken phones. anders moet je wachten totdat apple het oplost.

Jayster 08-04-10 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maaiketje82 (Bericht 434802)
Ik heb dit probleem inmiddels ook, alleen ik twijfel of het door itunes komt. Heb een oudere versie van itunes geinstalleerd, maar ik blijf het probleem houden dat all day events een dag te vroeg in de agenda verschijnen! Agendapunten die op een bepaald tijdstip in de agenda staan, gaan wel goed. In Outlook staat alles wel correct. Ik heb het idee dat dit probleem meer met de zomertijd te maken heeft! Al mijn land/regio instellingen staan op ipod en pc gelijk. Alles staat op NL/Amsterdam of GMT +1. Wie oh wie heeft de oplossing?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook een oudere versie geprobeerd en ook dat werkte niet meer. Wat ik raar vind is dat ik een week gewerkt heb met de oude versie in de zomertijd. Geen enkel probleem. Het begon zich pas voor te doen toen ik de update eroverheen gooide.

Plus de andere kleine foutjes die ik al eerder aangaf heb ik dus wel het idee dat het aan iTunes ligt

Marianne01 08-04-10 16:07

Had hetzelfde probleem en dezelfde foutmelding: "MobileSync werkt niet meer". Buiten dat was iTunes heel traag geworden. Alle adviezen die ik kon vinden opgevolgd (herinstallatie, nieuwe gebruikersaccount, QuickTime eraf en weer erop, DEP beveiliging proberen uit te schakelen in zowel BIOS als in Vista) maar niets hielp. Elders op dit forum gaf Wim66 de tip om m.b.v. RevoUninstaller alles van Apple te verwijderen en daarna v. 9.0.3.15 opnieuw te installeren. Dat bleek voor mij de gouden tip. Heb weer een snelle iTunes die perfect synct. De nieuwe versie installeer ik pas weer als de bugs eruit zijn!

frenske1973 08-04-10 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marianne01 (Bericht 435769)
m.b.v. RevoUninstaller alles van Apple te verwijderen en daarna v. 9.0.3.15 opnieuw te installeren.

Waar heb je die iTunes versie gevonden ?

iScorpio 08-04-10 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frenske1973 (Bericht 435891)
Waar heb je die iTunes versie gevonden ?

Dat kan hier :)

frenske1973 08-04-10 21:09

Thanx! Ga het ff proberen..

cindyc 11-04-10 15:12

Bij mij werkt het ook terug na een downgrade naar itunes 9.0.3.15. Daarna een previous library terug gezet. En alles werkt terug als vanouds. Gelukkig maar. :)
Hier ook geen upgrade meer tot de bug er zeker en vast uit is.

dennisr 12-04-10 09:36

Is er al iets bekend wanneer ze via Apple met een oplossing komen? (Ik zit niet echt te wachten op een nieuwe installatie en opnieuw alles instellen).

cindyc 12-04-10 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dennisr (Bericht 437432)
Is er al iets bekend wanneer ze via Apple met een oplossing komen? (Ik zit niet echt te wachten op een nieuwe installatie en opnieuw alles instellen).

Ik heb nog niets gevonden. Gelukkig is die herinstallatie van de vorige versie niet zo ingrijpend. Alles verwijderen, de vorige versie installeren en uit de map "previous libraries" de laatste versie van je bibliotheek halen.

Dan kan je terug syncen en je bib is zoals ie was voor de update.

Hopelijk heb je er wat aan.

pullie17 12-04-10 20:42

is het echt zo simpel?
 
hallo,

is het terugzetten echt zo simpel? Waar kan ik de map "oude bibliotheek" vinden? Ergens op mijn c, of staat het in het menu van itunes?

Ik heb veel gb muziek erin staan, zal monniken werk worden om alles terug te zetten

bedankt voor de reactie

Tuur 12-04-10 20:55

Downgraden hoefde bij mij niet, eenmalig dubbele items weer verwijderen en veranderde dagafspraken weer goed zetten en klaar.
Daarna weer met nieuwste iTunes gesynchroniseerd zonder nieuwe problemen.

Greetzzzz

cindyc 12-04-10 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pullie17 (Bericht 437793)
hallo,

is het terugzetten echt zo simpel? Waar kan ik de map "oude bibliotheek" vinden? Ergens op mijn c, of staat het in het menu van itunes?

Ik heb veel gb muziek erin staan, zal monniken werk worden om alles terug te zetten

bedankt voor de reactie

Ja bij mij wel. Heb wel nog de synchronisatie geschiedenis moeten wissen.
De vorige bib's (Previous iTunes Libraries) staan inderdaad in de Itunes map in mijn muziek.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur (Bericht 437799)
Downgraden hoefde bij mij niet, eenmalig dubbele items weer verwijderen en veranderde dagafspraken weer goed zetten en klaar.
Daarna weer met nieuwste iTunes gesynchroniseerd zonder nieuwe problemen.

Greetzzzz

Helaas ook geprobeerd, maar bracht bij mij geen soelaas.
Anyway, het lukt nu met de vorige versie.

pullie17 12-04-10 21:09

ik heb het geprobeerd, maar de oudere versie herkent de laatste itunes library map niet, omdat hij in een nieuwe versie was aangemaakt. De map daarvoor is van oktober 2009, te lang terug dus.

gelukkig heb ik alles kunnen herstellen met systeemherstel. Ik wacht wel op de fix, alleen erg lastig met mijn werk omdat ik de afspraken niet meer actueel heb.

dennisr 13-04-10 15:32

Vandaag T mobile gebeld en zij zijn op de hoogte van het probleem, maar hebben nog geen oplossing.

Blijkbaar wordt er geinventariseerd of er veel klachten hierover komen en daar wordt de urgentie van de oplossing aan gekoppeld. Medewerker las hun memo aan mij voor.

M.a.w. heb je een T-mobile abonnement en problemen, even melden.

Kurtje 14-04-10 22:21

Krijg ook constant melding SyncServer niet gevonden en nog wat andere meldingen.. iPhone synchroniseert niet meer met iTunes en hele pc blijft zelfs vasthangen erdoor! Wat een ellende !! :-)

iScorpio 15-04-10 07:02

Misschien dat dit een mogelijke oplossing is.

frenske1973 15-04-10 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 438834)
Misschien dat dit een mogelijke oplossing is.

Synchroniseren lukt nu wel.
Maar alle verjaardagen ed DUBBEL erin! Grrrrrrr

Marianne01 15-04-10 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frenske1973 (Bericht 438887)
Synchroniseren lukt nu wel.
Maar alle verjaardagen ed DUBBEL erin! Grrrrrrr

Had ik ook last van met de nieuwere iTunes versie. De problemen met sommige terugkerende agenda items worden veroorzaakt omdat ze na syncen ineens twee uur te vroeg beginnen en dus over twee dagen worden verspreid. Mijn oplossing was de verjaardagen eruit gooien en op de iPhone invoeren. Wel een werk als je veel verjaardagen in je agenda hebt, maar het werkt in elk geval.

Logan.187 15-04-10 14:27

Fix voor Syn issues 32 bit
 
Vond dit op het Apple US Forum. Werkte voor mij maar had wel alle verjaardagen en feestdagen dubbel na syncen. Maar goed, werkt nu wel weer...:)

"It seems the openssl dlls included with iTunes 9.1 are cause of the crash when syncing notes and other items with the iPhone. I extracted OpenSSL dlls from the stable build of version 0.9.8.13 and placed them in C:\Windows\System32. After that sync works great.
You can download the dlls here. Deposit Files
Also please be aware these are only for 32-bit. I dont have 64-bit and these dlls will not work for 64-bit windows. "


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.