2G > 3G discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) velen van jullie waren mij voor en ook ik ben nu dan na bijna 2 jaar gebruik van mijn 2G iPhone uit USA overgestapt naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2G > 3G
velen van jullie waren mij voor en ook ik ben nu dan na bijna 2 jaar gebruik van mijn 2G iPhone uit USA overgestapt naar de 3G.
Nu wil ik het liefst natuurlijk alles zo op mijn nieuwe mobiel als op mijn oude dus inclusief mijn sms database, bestaat er een mogelijkheid om dit over te zetten zonder jailbreak? de 2G is unlocked, 2.2.1, geen jailbreak.. de 3G is brand new otb, 2.2.1, geen jailbreak/unlock, dit laatste ben ik ook totaal niet van plan. Eventuele andere tips zijn ook welkom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Speltip 1: Jailbreak je iPhone anders mis je een hele hoop.
Ik neem aan dat je gewoon je reservekopie over kunt zetten in iTunes toch? Anders zou ik het niet weten. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar Synchronisatie.
|
||||
|
||||
Met een reserve kopie zet je alleen contacten/agenda('s) over, SMS is dus niet inbegrepen, dus als je wel je smsjes over wilt zetten zal je een Jailbreak nodig hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|