programma's lijken veel plaats in te nemen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Op mijn Iphone 3G 16 Gb staat buiten de contacten email en agenda nog muziek en video. In iTunes staat een overzicht van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma's lijken veel plaats in te nemen
Hallo,
Op mijn Iphone 3G 16 Gb staat buiten de contacten email en agenda nog muziek en video. In iTunes staat een overzicht van de gebruikte ruimte op de Iphone. Het lijkt alsof plotseling de ruimte die de programma's (apps) inneemt enorm is toegenomen. Op dit moment 4 Gb!! Ik heb via de verkenner gekeken, maar de echte programma's beslaan maar zo'n 350 Mb. Heeft iemand een idee hoe dat komt en hoe je kan zien op welke manier de ruimte wordt gebruikt?? groeten, Clemens Laatst gewijzigd door Clemens de Purno; 23-05-09 om 20:26. Reden: probleem opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
oude internet bestanden mischien?
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Heb 1.8 Gb aan apps erop staan, maar de capaciteits bar in itunes geeft het dubbele aan. Maar ik denk niet dat Kuradius gelijk heeft, een paar Gb aan internetbestanden is een beetje veel.
Iemand een beter idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
Black iPhone 3G wit laten lijken | iTim | Koopinformatie Nederland | 7 | 04-12-08 13:53 |
Veel programma's springboard | bomsize | Unlock [archief] | 4 | 03-04-08 20:50 |
|
|