iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: nieuwe itunes update werkt niet! (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/34863-nieuwe-itunes-update-werkt-niet.html)

MCgappie 02-06-09 09:07

nieuwe itunes update werkt niet!
 
ik heb laatst mn itunes upgegrade en daarna kon ik het niet meer gebruiken! ligt het aan mn pc of is het iets anders?

Destiny 02-06-09 09:17

Iets meer informatie a.u.b.

MCgappie 02-06-09 09:39

ik krijg een melding dat ik quicktime moet upgraden maar dat heb ik al gedaan

ik krijg: "Itunes kan niet worden gestart omdat er een probleem met quicktime is gedetecteerd.Klik op help voor meer informatie over de oplossing van het probleem."

dan klik ik op help: "HTTP Status 404 - /kb/304424-nl

type Status report

message /kb/304424-nl

description The requested resource (/kb/304424-nl) is not available.

Apache Tomcat/5.5.17"

genoeg?

pascalletje 02-06-09 10:38

Er is volgens mij ook een nieuwe versie van Quicktime uit, misschien dat je die nog moet installeren?

iScorpio 02-06-09 10:54

Het beste is (wat bij mij lukte) is de huidige iTunes en QuickTime verwijderen en dan de nieuwe 8.2 iTunes schoon installeren.

MCgappie 02-06-09 18:55

ok thanks iedereen voor de reacties ik ga ze gewoon opnieuw installeren

Dietje1981 04-06-09 23:14

itunes werkt niet
 
grrrrrrr mijn itunes werkte niet meer na de update, ik kreeg ook de foutmelding dat er een probleem was met quick time, ik heb alles eraf gehaald en via apple de nieuwste versie er weer op gezet...alleen nu wordt mijn iphone niet herkend :mad: pfff daar word je dus niet vrolijk van, via de diagnostische test kom je op de volgende fout uit:

HTTP Status 404 - /kb/93716-nl
type Status report
message /kb/93716-nl
description The requested resource (/kb/93716-nl) is not available.
[h3]Apache Tomcat/5.5.17[/h3]

:confused::confused: wat moet ik daar nou weer mee, iemand die me hieruit kan helpen?

innvis 04-06-09 23:34

Ik heb itunes 8.2 geinstalleerd en nu werkt mijn IPhone sync met itunes niet meer. Itunes vraagt plotseling om een wachtwoord. Zie nu dat de IPhone formware is geuopgrade naar 3. etc. heb al verscheidene malen geprobeerd e originele firmware (1.0.2) erop te zetten, maar hij blijft errors geven, wie kan mij helpen?

Joeydps 05-06-09 01:17

Ook ik zit met hetzelfde probleem.... nieuwe ITunes 8.2 op de PC gezet en als ik mijn Iphone erin plug wordt Itunes 8.2 niet meer automatisch geopend en als Itunes 8.2 opent, slaat hij volledig vast. Als ik de Iphone weer uit de pc haal, werkt Itunes zoals het hoort... wie kan mij helpen???

fctje 06-06-09 01:35

Hoi,

Ik zit ook met hetzelfde probleem alleen dan met mijn iPod Touch 1g alles geupdate natuurlijk, niet gejailbreakt. Wou hem na een dag of 3 weer eens synchroniseren met mijn mac maar dan krijg die akelig gekleurde strandbal in beeld. Zo gauw ik de kabel er uit doe lijkt er of er niks aan de hand is. Macbook al opnieuw opgestart ipod aan en uit gezet maar niks heeft geholpen.

Iemand?:confused:

daryl 06-06-09 09:10

itunes geeft fout aan 8001 iemand een idee wat er aan de hand is?

Empu Besar 07-06-09 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dietje1981 (Bericht 291926)
grrrrrrr mijn itunes werkte niet meer na de update, ik kreeg ook de foutmelding dat er een probleem was met quick time, ik heb alles eraf gehaald en via apple de nieuwste versie er weer op gezet...alleen nu wordt mijn iphone niet herkend :mad: pfff daar word je dus niet vrolijk van, via de diagnostische test kom je op de volgende fout uit:

HTTP Status 404 - /kb/93716-nl
type Status report
message /kb/93716-nl
description The requested resource (/kb/93716-nl) is not available.
[h3]Apache Tomcat/5.5.17[/h3]

:confused::confused: wat moet ik daar nou weer mee, iemand die me hieruit kan helpen?

Ik kreeg ook precies dezelfde meldingen, dat er een probleem geconstateerd werd met Quicktime en dat daardoor iTunes niet werkte.

Alles eraf gehaald, opnieuw geïnstalleerd, zelfde melding!! :mad:

Dit heb ik 4 keer herhaald en ondertussen op dit forum gezocht naar oplossing die er blijkbaar niet is, totdat iTunes nu opeens wel werkt, na 4 keer gedeïnstalleerd te hebben, opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd!!!

Succes allemaal..... ;)

MCgappie 07-06-09 14:12

nadat ik alles erafgehaald had deed ie het bij mij wel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:02.