Error code 14 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer mijn iPod te herstellen, maar wanneer hij rond de 20/30% komt geeft hij een error code 14 Meer informatie is er niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error code 14
Hallo,
Ik probeer mijn iPod te herstellen, maar wanneer hij rond de 20/30% komt geeft hij een error code 14 Meer informatie is er niet Kan iemand mij helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer hem eens in DFU mode te herstellen.
|
|||
|
|||
Nu zegt ie geen software beschikbaar,
Controleer of je de laatste versie van iTunes hebt, ik heb de laatste versie. Geen idee hoe ik verder moet nu |
|
||||
|
||||
Uninstalleer iTunes en Mobile Device eens en herinstalleer het daarna.
|
|
|||
|
|||
Gedaan, nu krijg ik error 13
|
|
||||
|
||||
Probeer het eens op een andere pc. Wil dat niet helpen. Laat hem dan eens een dagje in DFU of Recovery Mode staan totdat de accu helemaal leeg is. Daarna nogmaals proberen te herstellen.
Je kunt ook proberen iTunes + Mobile Device te uninstalleren en daarna iTunes 8.1.1 installeren. Of eventueel een oudere versie. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem minder dan 2 maanden
Maar is er een manier zodat ik de officiele software erop kan zetten zodat ik in ieder geval garantie kan vragen ? Via een third party program of iets --- Hoe kan ik trouwens een oudere versie van iTunes downloaden? Laatst gewijzigd door Srankie; 03-06-09 om 00:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error code (1) | Sharkey79 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-08-10 17:05 |
iPhone: Error code 2??? | gertjancommandeur | Jailbreak | 0 | 25-06-10 08:45 |
Cydia error code, help! | VerCouter | Jailbreak apps en thema's | 9 | 16-07-09 21:10 |
Error Code 13 | endruy | iPhone algemeen | 0 | 17-08-08 00:10 |
|
|