iTunes update discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kan iemand mij helpen met de volgende vraag: Ik heb een simlockvrije iPhone waar ik muziek op zette via mn laptop. Deze had volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hopelijk kan iemand mij helpen met de volgende vraag: Ik heb een simlockvrije iPhone waar ik muziek op zette via mn laptop. Deze had volgens mij iTunes 7.2. Ik heb me laten vertellen dat als ik iTunes update dat de iPhone teruggaat naar fabrieksinstellingen.
Nu weet ik niet zeker meer welke versie van iTunes ik had en hoe ik nu muziek op mn iPhone kan zetten zonder dat deze teruggaat naar fabrieksinstellingen. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik weet niet of het iets uitmaakt maar hij is ook gejailbreaked. Laatst gewijzigd door Bomans; 09-06-09 om 11:38. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
even ter bevestiging. mn laptop heb ik geformatteerd en heb nu geen iTunes. Stel dat ik nu de nieuwste iTunes download en mn iPhone (jailbreaked/simlockvrij) er op aansluit niets aan de hand is en gwoon muziek er op kan zetten?
|
|
||||
|
||||
Zo is dat.
|
Labels |
itunes update |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
update Itunes | Sabberdesab | Archief | 10 | 01-12-09 13:03 |
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) | Michael | Unlock [archief] | 2 | 08-11-07 12:16 |
iTunes update 7.4.3 en Quicktime 1.0 update | pcmarket | Archief | 5 | 08-10-07 23:36 |
|
|