Foutmelding (2006) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een originele Iphone uit België... Ik had de update gedaan!! haalde de update gewoon binnen (3,0) maar bij het installeren gaat het mis. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foutmelding (2006)
Ik heb een originele Iphone uit België...
Ik had de update gedaan!! haalde de update gewoon binnen (3,0) maar bij het installeren gaat het mis. Itunes geeft elke keer aan... De Iphone kan niet worden hersteld.Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (2006) Dus mijn Iphone blijft in de herstelmodus staan!! en gaat er niet meer uit. Werk met Imac - Leopard. Weet iemand de oplossing of heeft iemand het zelfde probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een goede backup gemaakt voordat je het ging doen.
Zo ja even proberen een volledige restore te doen. Als je niet zeker bent van je backup dan eerst even langer je power en home button indrukken dan zal hij uitgaan en dan weer gewoon opstarten. en dan nogmaals proberen.
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb Laatst gewijzigd door Ezekiel; 18-06-09 om 16:48. |
|
||||
|
||||
Herstel eens naar 3.0 in DFU.
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar: Synchronisatie
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
itunes updaten volgens mij is het dan opgelost.
|
|
|||
|
|||
is geupgedate 8.2
|
|
||||
|
||||
In DFU-mode zetten, dan op herstellen klikken. Ik kreeg toen de melding dat er nieuwe software voor de iPhone beschikbaar is. Resultaat: Schone iPhone Fw 3.0.
|
|
|||
|
|||
Heb ik allemaal gedaan wat hier boven staat!! maar blijf elke keer als de software uitpakt
foutmelding geven. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 18-06-09 om 18:27. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
||||
|
||||
Dit al gevonden? Update and restore error messages on iPhone and iPod touch
|
|
|||
|
|||
2006
Ben er uit!!!! gebruikte usb hub.
Heb nu rechtstreeks in mijn apple usb foutmelding weg. Nog bedankt voor de reacties. Laatst gewijzigd door peer-peer; 18-06-09 om 22:25. Reden: fout in zin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Error 2001, 2006 | maartensnijders | Jailbreak | 13 | 11-02-10 00:04 |
PauluS Motor 2006-2008 (Motor Discussie) | PauluS87 | Chat en geruchten | 79 | 17-06-08 21:43 |
|
|