Mobile me trail zonder credit card? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Is er een mogelijkheid om mobile me trial uit te proberen zonder een credit card in te voeren? Ik heb namelijk geen credit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile me trail zonder credit card?
Beste mensen,
Is er een mogelijkheid om mobile me trial uit te proberen zonder een credit card in te voeren? Ik heb namelijk geen credit card dus ik hoop dat er een alternatief is! Thnx! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas, dit is niet mogelijk, creditcard is hierbij verplicht.
|
|
||||
|
||||
Als ik mij niet vergis kan je dit toch ook gewoon met je iTunes account doen?
|
|
|||
|
|||
Helaas vergis je je hierin.
Het is alleen mogelijk met een creditcard. |
|
|||
|
|||
Om een trial te krijgen zonder is helaas niet mogelijk. maar het is wel mogelijk om een account aan te schaffen zonder credit card. dan moet je een activatie code kopen bv. op marktplaats dat is ook nog goedkoper
bv. Marktplaats.nl > Apple MobileMe (Mobile Me) Individueel 20GB Nieuw - Computers en Software - Software | Apple Macintosh |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
credit card | Kwiq | Odido (T-Mobile) | 3 | 05-11-09 17:52 |
Windows: Credit card | Fabalaous_F | iTunes | 4 | 25-12-08 23:32 |
Windows: Credit Card Fail | 5hoog8ter | iTunes | 0 | 04-12-08 10:36 |
iTunes Store zonder credit card? | christclijsen | Archief | 1 | 12-08-08 10:26 |
Een Apple store account zonder een credit card | dannyhaag | Archief | 2 | 14-07-08 19:46 |
|
|