//

Windows & Mac sync

Windows & Mac sync discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Waarschijnlijk is volgende week mijn Iphone binnen. En ik hoop niet dat die nieuwe firmware 1.1.1 al is voorgeinstalleerd. Maar nu het volgende. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-09-07, 11:19
Statrosa Statrosa is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 19
Standaard Windows & Mac sync

Hoi allemaal,

Waarschijnlijk is volgende week mijn Iphone binnen. En ik hoop niet dat die nieuwe firmware 1.1.1 al is voorgeinstalleerd.
Maar nu het volgende. Dit is puur een theoretische vraag maar als ik de Iphone simlick vrij maakt in Windows kan ik hem daarna probleemloos gebruiken in OS X? Herkent Itunes het dan en geeft het de Iphone toestemming om mijn gekochte muziek er naar toe te copieren en af te spelen?

Iemand heeft mij ooit eens wijs gemaakt dat de gewone Ipod's maar bij 1 pc geautoriseerd kunnen worden. Als dat voor de Iphone hetzelfde is, dan zou dat betekenen dat ik de Iphone moet unlcoken op de pc of mac waar ik het ook daadwerkelijk ga gebruiken. Of is dit gewoon onzin?

Groetjes,

Stat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-07, 23:33
renzie renzie is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: zoetermeer
Berichten: 62
Standaard

ik heb net geprobeerd mijn via windows geunlockte iphone met mijn ITUNES en Iphoto bibliotheek te laten synchroniseren op mijn Imac in OSX. Dat gaat perfect. ik had via de windows PC ook nog een paar tel contacts en wat afspraken via outlook in de Iphone gezet, maar dat ging niet. Itunes gaf aan dat de Iphone slechts met 1 computer gesynchoniseerd kan worden. dus als ik de synchronisatie van mijn muziek en foto's voortzet dan wist hij de eerdere synchronisatie vi ade windows PC. Net als het ook gaat bij een Ipod.

Dus heb ik hem maar mijn muziek en foto's laten synchroniseren en ga straks mijn contacts en afspraken handmatig in adresboek en Ical plaatsen.

het unlocken via windows staat het synchroniseren van muziek via OSX dus niet in de weg.

Renzie

Laatst gewijzigd door renzie; 29-09-07 om 23:35.
  #3  
Oud 29-09-07, 23:50
Statrosa Statrosa is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 19
Standaard

Dank je Renzie. Ik ben blij dat het geen probleem is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gmail & mac sync KAY_W_BEE iPhone algemeen 2 07-03-11 12:48
sync via windows 7? Sertac iTunes 0 10-12-10 15:42
IPSF Gebruikers: Guide voor upgrade 1.1.2 Mac & Windows atQuest Unlock [archief] 12 19-11-07 15:46
Iphone Sync na reinstall windows duinsel iTunes 1 13-11-07 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.