Windows opnieuw geinstalleerd: iPhone leeg discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. Nadat mijn pc gecrashed was heb ik alles opnieuw moeten installeren, windows en itunes inbegrepen. Nu sluit ik mijn itunes aan en itunes gooit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows opnieuw geinstalleerd: iPhone leeg
Hallo.
Nadat mijn pc gecrashed was heb ik alles opnieuw moeten installeren, windows en itunes inbegrepen. Nu sluit ik mijn itunes aan en itunes gooit spontaan mijn aankopen eraf. Als ik contactpersonen enagenda wil syncen doet-ie dat vanaf pc naar iphone, dus alles leeg. Wat doe ik fout? Help aub. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had juist hetzelfde, ik was vergeten mijn backup op stick te zetten, erg dom van me, maargoed.
Je apps kun je gewoon nog een keer downloaden (gratis) Maar nu zit ik ook met een vraag, ik ga vista er een dezer dagen weer opzetten, kan ik dan met mijn account inloggen of machtig ik dan pc nr3? |
|
||||
|
||||
volgens mij (niet zeker) kun je tot 5 pc's machtigen.
|
|||
|
|||
Je kunt via Itunes je huidige pc machtiging intrekken, en op je nieuwe installatie weer machtiging geven, zo hou je hetzelfde aantal.
|
|
|||
|
|||
Ah op die manier, vorige keer is mijn pc in de soep gelopen dus kon ik dat niet, ik heb er toen windows 7 op gezet, maar ik wil weer terug naar vista.
Op deze manier zou ik anders snel uitgewerkt zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Windows opnieuw geïnstalleerd - Probleem in Itunes! | Tomvu | iTunes | 15 | 24-11-10 21:20 |
2G Start opnieuw op: accu niet leeg | Nilles | iPhone algemeen | 0 | 25-06-10 14:06 |
iphone start opnieuw op bij aansluiten op computer ( windows ) | susyQ81 | Archief | 2 | 08-01-10 19:58 |
PC opnieuw geinstalleerd - iTunes library verdwenen? | KiMZz | iTunes | 4 | 24-11-09 16:37 |
Accu snel leeg bij meerdere applicaties geinstalleerd | b.vaneijk | iPhone algemeen | 12 | 06-03-09 09:59 |
|
|