geen oude podcast's meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, volgens mij was er voorheen toch dat jij bij de podcast ook de oude afleveringen kon binnen halen? nu zie ik alleen nog de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen oude podcast's meer
hoi,
volgens mij was er voorheen toch dat jij bij de podcast ook de oude afleveringen kon binnen halen? nu zie ik alleen nog de nieuwste aflevering die ik kan luisteren, voorheen was er een hele lijst met podcast van tiesto ofzo. wie kan mij helpen. mvg weirdo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die dit probleem ook heeft?
zoals bij de podcast van a state of trance kan ik alleen de laaste zien (089) en downloaden alle episode's van daarvoor kan ik niet meer zien en binnen halen. iemand mischien raad!!!!!????? |
|
|||
|
|||
@weirdo
De archieven zijn waarschijnlijk offline gehaald door nieuwe regelgeving van muziekrechten in Nederland... Je kunt dus nog alleen de meest recente downloaden... Laatst gewijzigd door Silvershark; 03-08-09 om 00:14. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone4 wil geen podcast | daandaandaan | iPhone algemeen | 0 | 16-02-11 14:12 |
Na downloaden podcast werkt iPod app niet meer. | Tjebbier | iPhone Apps | 5 | 22-06-10 21:18 |
Nieuwe sms intikken, oude niet meer leesbaar? | Niek_ | iPhone algemeen | 5 | 23-06-09 18:43 |
geen internet meer en kan geen sources meer updaten | jeroenrd | Overige providers Nederland | 1 | 14-02-08 17:43 |
|
|