iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Itunes herstel niet foutcode 1015 (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/39882-itunes-herstel-niet-foutcode-1015-a.html)

PieJi 02-11-09 19:00

Ja dat probleem had ik ook. Toen heb ik hem gewoon opnieuw gerestored met een custom firmwire :)

jantje123 20-11-09 15:40

probleem bij het installeren van navigon/ foutmelding 1015
 
Hallo,

Beschik over een iphone 3g 8 gb geunlockt en gejailbreakt.
Wou hem even helemaal leeghalen omdat er veel troep op stond
dus heb ik fw 3.0 herstelt vervolgens probeerde ik navigon weer te installeren maar hierbij kreeg ik de melding niet geinstalleerd en een melding niet ondertekend. Iemand enig idee wat hieraan te doen is?

Vervolgens heb ik mijn iphone laten update naar de nieuwste fw.
Dit omdat ik dacht dat er misschien nog oude gegevens opstaan en dat deze dan werden verwijderd.
Vervolgens heb ik geprobeerd de fw terug te zetten naar 3.0 maar nu krijg ik dus de foutmelding 1015 en blijft er op mijn scherm een teken staan dat ik de iphone moet aansluiten op itunes?

Iemand een oplossing voor deze 2 problemen?

iScorpio 20-11-09 15:45

Je kan van firmware 3.1.2 (waar je nu op zit) niet terug naar 3.0 firmware ;)

jantje123 20-11-09 16:03

hoe voer je een jailbreak dan uit op die fw?

De Generaal 20-11-09 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantje123 (Bericht 385848)
hoe voer je een jailbreak dan uit op die fw?

Blackra1n. Gelieve in dat topic verdere reacties te plaatsen over het jailbreaken van de 3.1.2 fw

stylomusti 06-01-10 19:18

error
 
doe precies 10 sec maar lukt steets niet heb ook een iphone 3g 8gb waneer ik normaal herstel doe komt er fout 28 als ik met shift herstel doe en de firmware kies die je boven aangemeld heb krijg ik 1600 en zo juist lees ik dat ik niet in dfu mode zit doe steets 10 sec met stopwatch wilt niet lukken word er gek van

Fatshark 06-01-10 20:24

Installeer blackrain en al uw zorgen zullen verdwijnen :)

stylomusti 06-01-10 20:26

blackrain doet het ook niet hij loopt gewoon vast tijdens blackrain kan namelijk niks meer doen met iphone en als ik blackrain doe moet ik de dfu mode uit zetten aan zetten of maakt dat niet uit? want zal weer proberen

YiL 24-03-10 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fatshark (Bericht 402125)
Installeer blackrain en al uw zorgen zullen verdwijnen :)

Ik heb precies dezelfde ellende, restoren naar orginele 3.1.2 staat apple niet meer toe. En bij gebruik van custom van destiny krijg ik constant error 1600.

verder is de iphone onbruikbaar :(
Wat bedoel je precies met installeer blackra1n???

macdotcom 09-04-10 15:46

Code 1015 na OS4.0 update
 
Ja stom, maar ik kon me niet beheersen en heb via een torrent OS 4.0 binnengehaald. Het blijkt (achteraf) een developers versie te zijn en na de update te hebben geïnstalleerd wil deze niet werken omdat ik geen developer ben. iPhone in DFU mode gezet en hersteld. Maar na het installatieproces krijg ik nu 'code 1015' en kom dus niet verder.
Wie kan me hiermee helpen?

robbiedobbie 09-04-10 19:54

Ik heb eventjes op google gezocht en heb dit gevonden. Een soort gelijk probleem alleen dan met een eerder os. Probeer eens of dit je verder kan helpen: Downgrade iPhone 3.1 to 3.0.1 | Redmond Pie

mvveelen 09-04-10 19:59

Jongens, wees nou toch voorzichtig :

How to PROPERLY install a beta OS on an iPhone!! iMuggle Productions

robbiedobbie 09-04-10 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen (Bericht 436506)

Ik weet dat je voorzichtig moet zijn maar dit is te laat voor macdotcom. Hij heeft een fout gedaan en nu proberen we er een oplossing voor te zoeken. achteraf advies geven hoe je een beta-os moet installeren heeft geen nut.

macdotcom 09-04-10 20:06

Tsja, soms doe je nou eenmaal stomme dingen.
Dat zullen we allemaal wel eens meemaken, maar nu zit ik toch met een probleem.
De 'draadjes' hebben tot nu helaas geen oplossing gegeven.

mvveelen 09-04-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robbiedobbie (Bericht 436509)
Ik weet dat je voorzichtig moet zijn maar dit is te laat voor macdotcom. Hij heeft een fout gedaan en nu proberen we er een oplossing voor te zoeken. achteraf advies geven hoe je een beta-os moet installeren heeft geen nut.

Misschien wel voor de volgende die op het punt staat om dit te gaan doen :eek:

Succes macdotcom !

(oh, en ik bedoel dat serieus. Hoop dat je het voor elkaar krijgt om 4.0 aan de praat te krijgen of terug te gaan naar 3.1.2/3.1.3 !)

robbiedobbie 09-04-10 20:16

herstart je iphone met herstelmodus? Probeer dan eens om blackrain te gebruiken na de restore. misschien wil hij dan doorstarten.

macdotcom 09-04-10 21:37

Gelukt!

Heb na de restore mijn simkaart verwijderd.
blackra1n laten lopen en losgekoppeld want de iPhone wilde niet Rebooten.
Opnieuw aan iTunes gekoppeld waar de iPhone nu wel werd herkend.
Na het plaatsen van de simkaart werkte hij weer in zijn geheel.

Kon nu de iPhone herstellen of als nieuwe iPhone installeren.

Robbie, bedankt man!

robbiedobbie 09-04-10 21:51

Graag gedaan. Zelf heb ik het ooit gebruikt na een downgrade van 3.1.3 naar 3.1.2. De firmware staat er dan al op alleen wil hij niet booten.

Ravenge 09-04-10 22:01

Voor alle mensen die problemen hebben met de iTunes error code 1015:

Download Quickpwn via Google, versie 2.5.5-2. Deze geeft je een bericht dat je via de home en power button je telefoon moet opstarten. Zo omzeil je deze code en kun je verder activeren in iTunes.

Fresh 09-04-10 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macdotcom (Bericht 436348)
Ja stom, maar ik kon me niet beheersen en heb via een torrent OS 4.0 binnengehaald. Het blijkt (achteraf) een developers versie te zijn en na de update te hebben geïnstalleerd wil deze niet werken omdat ik geen developer ben. iPhone in DFU mode gezet en hersteld. Maar na het installatieproces krijg ik nu 'code 1015' en kom dus niet verder.
Wie kan me hiermee helpen?

Error 1015 is eigenlijk heel gewoon bij een downgrade van je firmware. Ik neem aan dat fout 1015 derhalve ook normaal is bij een downgrade van een beta versie van het iPhone OS. Om goed te downgraden moet je na de eerste 1015 foutmelding gewoon nog een keer herstellen met dezelfde lagere firmwareversie (3.1.3 bij jou, neem ik aan).

Je krijgt daarna wéér de 1015 fout en je iPhone blijft in recover mode. Methodes om je iPhone 3Gs uit recovery te halen vind je op dit forum of elders op het internet.

Recap: 2x herstellen bij een downgrade. Fout 1015 2x negeren. iPhone uit recovery schoppen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.