//

Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt...

Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de installatie van de software van Itunes versie 8. Probeer ik Itunes opte starten en krijg de volgende melding. "De map Itunes kan niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-09, 21:39
bastiaan1975 bastiaan1975 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 1
Standaard Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt...

Na de installatie van de software van Itunes versie 8. Probeer ik Itunes opte starten en krijg de volgende melding.

"De map Itunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze map in de map muziek"

Ik heb ook lagere versie geprobeerd maar krijgt deze zelfde melding.

Weet iemand een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-03-09, 18:54
Bordyl's schermafbeelding
Bordyl Bordyl is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Opwijk - België
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Bordyl
Standaard

Verwijderen en herinstalleren?
__________________
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black
~ Dormituri te salutant ~
  #3  
Oud 08-08-09, 12:44
frankchaos frankchaos is offline
• iOS 4.3.5
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: 's-Gravenzande
Berichten: 11
Standaard ITunes niet herkend, alfspeellijsten verdwenen

HELP
Bij opstarten ITunes kreeg de volgende foutboodschap:
"De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevindt deze zich in de map Mijn muziek".
De map ITunes zat gewoon nog in Mijn Muziek, maar werd niet meer herkend. Met het ingedrukt houden van SHIFT tijdens opstarten kreeg ik het menu'tje en heb een nieuwe bibliotheek aangemaakt, vervolgens heb ik mn oude bibliotheek, gewoon de hele oude map ITunes, gecopieerd naar de nieuwe map, daar zit nu wel alles in, maar ik ben mn afspeellijsten kwijt. Ik heb zo'n 160 GB muziek in ITunes staan met een paar honderd afspeelllijsten, dat is geen lolletje om het weer opnieuw te gaan maken. Wie weet hoe ik mn oude bibliotheek weer werkend krijg of hoe ik in mn nieuwe ITunes mn oude afspelllijsten weer werkend kan krijgen.
Ik weet niet of dit met de recente updates heeft te maken, het lijkt er wel op dat de snelheid van de updates om andere telefoons dwars te zitten blijkbaar belangrijker is dan trouwe gebruikers van ITunes te vriend te houden.
Frank (BOOS)
  #4  
Oud 18-08-09, 22:45
geddon geddon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard Map iTunes kan niet worden gevonden???

Wie zou mij kunnen helpen ik krijg sinds vandaag onderstaande melding en kan op geen enkele manier meer mn Itunes openen. Dit is erg lastig ivm met mn muziek, agenda en overige data op mn Iphone

"De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt, maar is wel vereist. Standaard bevind deze map zich in de map Mijn muziek"

Alvast dank
  #5  
Oud 18-08-09, 23:46
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.

Zoals al eerder werd geopperd: verwijderen en herinstalleren mag niet baten?
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #6  
Oud 19-08-09, 09:37
geddon geddon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Nee helaas heeft dit geen effect
  #7  
Oud 19-08-09, 09:42
geddon geddon is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 3
Standaard

Het onderstaande heeft geholpen, maar blijft het erg bijzonder vinden. Gelukkig kan ik mn itunes weer openen. Dank Timmeh voor het samenvoegen! hier zat de oplossing in

Met het ingedrukt houden van SHIFT tijdens opstarten kreeg ik het menu'tje en heb een nieuwe bibliotheek aangemaakt, vervolgens heb ik mn oude bibliotheek, gewoon de hele oude map ITunes, gecopieerd naar de nieuwe map
  #8  
Oud 26-10-09, 23:02
spljunkee spljunkee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard Itunes installeren

Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een iPhone 3Gs (3.1.2) en had iTunes 9 (Vista 64 bit) geinstalleerd.Alles werkte prima totdat ik problemen kreeg dat ik mijn apps niet meer kon openen.Toen kapte Itunes er ook nog eens mee.Heb Itunes toen verwijderd en wilde deze opnieuw installeren en heb dit ook gedaan.Als ik nu Itunes opstart dan geeft hij een foutmelding aan:"De map itunes kan niet worden gevonden of aangemaakt,maar is wel vereist.Standaard bevindt deze map zich in de map Muziek."
Oftewel...........hij doet het niet.
Ik heb nu ongeveer 6 keer iTunes opnieuw geinstalleerd maar krijg steeds dezelfde melding.Ik heb ook al vorige versies geprobeerd maar helaas.
Wie kan hier een antwoord opgeven wat ik nu fout doet of wat er aan de hand kan zijn .

Afwachtend op een antwoord groet ik jullie,

Danny
  #9  
Oud 26-10-09, 23:03
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
  #10  
Oud 26-10-09, 23:05
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Je moet de map iTunes die in de map Muziek staat verwijderen (wanneer hier muziek in staat wel even knippen en ergens plakken). Vervolgens iTunes opstarten en dan wordt deze map opnieuw aangemaakt en moet het probleem verholpen zijn.
  #11  
Oud 26-10-09, 23:19
spljunkee spljunkee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 11
Standaard

Het is verholpen,hoor.Bedankt voor jullie reaktie.

Groetjes van een hele blije Danny
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error: De app ... kan niet worden geinstalleerd tendonsie iPhone Apps 4 14-02-11 17:24
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. Merit iPhone algemeen 4 29-01-11 18:38
Apple ID kan niet gevonden worden of WW was onjuist MacFreak20 iPhone algemeen 6 02-12-10 16:00
Windows: Itunes kan niet worden gevonden lolapapaya iTunes 3 05-08-10 19:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:32.