iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Heel iTunes verwijderd (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/43141-heel-itunes-verwijderd.html)

S¡mon 05-09-09 20:22

Heel iTunes verwijderd
 
Oke, ik zit dus met een klein probleempje. Ik heb per ongeluk heel iTunes verwijderd. Inderdaad: oeps. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, want als ik nu synchroniseer dan gaan al mijn programma's, muziek, podcasts etc. er toch af?! :confused:

Nikooos 05-09-09 20:27

als het goed is wordt dat wel opgeslagen. Ik zou gewoon iTunes weer opnieuw installeren.

Of anders moet je gewoon terug naar een herstelpunt gaan van een dag of 2 terug ofzo.

S¡mon 05-09-09 20:30

Nee, het probleem is dat ik de iTunes map heb verwijderd (in Windows dus in de "Program Files" map en dan "iTunes"). Er staat nu dus NIKS meer op, geen (gekochte) applicaties, geen muziek etc. etc.

En die backup zit volgens mij in die iTunes map. Verder als je met Windows herstelt past het je eigen bestanden enzo niet aan...

Dus kortom, als ik nu iTunes opstart staat er niks meer in.... dus geen muziek albums, podcasts etc.

WDS001 05-09-09 20:39

In de Program Files staan enkel de Program Files dus de betanden die iTunes nodig heeft om te werken. Installeer je iTunes opnieuw dan komen die terug.
Je gekochte applicaties staan in de map Mijn Muziek -> iTunes -> Mobile Applications.

EDIT
Je (muziek)instellingen enzo staan trouwens opgeslaan in iTunes Music Library.xml


S¡mon 05-09-09 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 347843)
In de Program Files staan enkel de Program Files dus de betanden die iTunes nodig heeft om te werken. Installeer je iTunes opnieuw dan komen die terug.
Je gekochte applicaties staan in de map Mijn Muziek -> iTunes -> Mobile Applications.

EDIT
Je (muziek)instellingen enzo staan trouwens opgeslaan in iTunes Music Library.xml


De iTunes map in "Mijn muziek" is ook weg ;)

En als ik probeer te synchroniseren valt er dus niks te synchen. Het zet mijn programma's enzo dus ook niet terug op de computer. Pff :(

Pascal717 05-09-09 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 347850)
En als ik probeer te synchroniseren valt er dus niks te synchen. Het zet mijn programma's enzo dus ook niet terug op de computer. Pff :(

Gratis verkregen en gekochte programma's kan je gewoon terug downloaden. :rolleyes:

iMario 05-09-09 21:21

Druk even rechtermuisklik op je iPhone en kopieër je aankopen naar iTunes.

S¡mon 05-09-09 22:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 347863)
Druk even rechtermuisklik op je iPhone en kopieër je aankopen naar iTunes.

Hij doet dat niet.

S¡mon 05-09-09 23:32

Oke, morgen tussen 8 en 9 ga ik hem gewoon helemaal herstellen (dus alle info eraf) tenzij iemand nog met een andere oplossing kom. Ik heb het voor elkaar gekregen al mijn applicaties terug op de PC te zetten, de muziek heb ik weer in iTunes gezet en de podcasts moet ik maar even opnieuw downloaden.

Dusseh... tja.

EDIT: Oeps, sorry voor weer een dubbelpost. Veel forums met dit soort software voegen je nieuwe post gelijk bij je vorige toe als het een dubbelpost is, hier helaas niet. Sorry.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.