Heel iTunes verwijderd discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, ik zit dus met een klein probleempje. Ik heb per ongeluk heel iTunes verwijderd. Inderdaad: oeps. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heel iTunes verwijderd
Oke, ik zit dus met een klein probleempje. Ik heb per ongeluk heel iTunes verwijderd. Inderdaad: oeps. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, want als ik nu synchroniseer dan gaan al mijn programma's, muziek, podcasts etc. er toch af?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
als het goed is wordt dat wel opgeslagen. Ik zou gewoon iTunes weer opnieuw installeren.
Of anders moet je gewoon terug naar een herstelpunt gaan van een dag of 2 terug ofzo.
|
|||
|
|||
Nee, het probleem is dat ik de iTunes map heb verwijderd (in Windows dus in de "Program Files" map en dan "iTunes"). Er staat nu dus NIKS meer op, geen (gekochte) applicaties, geen muziek etc. etc.
En die backup zit volgens mij in die iTunes map. Verder als je met Windows herstelt past het je eigen bestanden enzo niet aan... Dus kortom, als ik nu iTunes opstart staat er niks meer in.... dus geen muziek albums, podcasts etc. Laatst gewijzigd door iMario; 05-09-09 om 22:19. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
In de Program Files staan enkel de Program Files dus de betanden die iTunes nodig heeft om te werken. Installeer je iTunes opnieuw dan komen die terug.
Je gekochte applicaties staan in de map Mijn Muziek -> iTunes -> Mobile Applications. |
|
|||
|
|||
Citaat:
En als ik probeer te synchroniseren valt er dus niks te synchen. Het zet mijn programma's enzo dus ook niet terug op de computer. Pff Laatst gewijzigd door iMario; 05-09-09 om 22:20. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
Gratis verkregen en gekochte programma's kan je gewoon terug downloaden.
|
||||
|
||||
Druk even rechtermuisklik op je iPhone en kopieër je aankopen naar iTunes.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke, morgen tussen 8 en 9 ga ik hem gewoon helemaal herstellen (dus alle info eraf) tenzij iemand nog met een andere oplossing kom. Ik heb het voor elkaar gekregen al mijn applicaties terug op de PC te zetten, de muziek heb ik weer in iTunes gezet en de podcasts moet ik maar even opnieuw downloaden.
Dusseh... tja. EDIT: Oeps, sorry voor weer een dubbelpost. Veel forums met dit soort software voegen je nieuwe post gelijk bij je vorige toe als het een dubbelpost is, hier helaas niet. Sorry. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iTunes (icoontje) verwijderd | Yash100 | iTunes | 2 | 02-09-08 22:43 |
Windows: muziek en films verwijderd via itunes (oeps) | joeri28 | iTunes | 6 | 19-02-08 23:18 |
|
|