muziek en films verwijderd via itunes (oeps) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn probleem is dat ik nieuwe ringtones op mijn tel wou zetten en op dat moment heb ik alles verwijdert (via itunes) wat al op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek en films verwijderd via itunes (oeps)
mijn probleem is dat ik nieuwe ringtones op mijn tel wou zetten en op dat moment heb ik alles verwijdert (via itunes) wat al op mijn iphone stond zoals films en muziek kan ik dit ook terug vinden en plaatsen want ik kan ze nergens meer vinden
(oja en grample al rond gezocht via wiki) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als alles nog wel in iTunes staat, opnieuw synchroniseren. Wel even de juiste vinkjes zetten op bijv. het tabblad muziek.
|
|||
|
|||
nee dat staat er allemaal niet in had bij iemand anders het er op gezet.
kan ik het nu nog wel terug vinden??? en het er opzetten??? |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iTunes
Itunes is persoonlijk. Als je het er bij een andere via zijn itunes in hebt gezet en je sluit je iphone op een andere pc met itunes aan, dan is alles er inderdaad weer vanaf. Je kan het alleen terugzetten als je die muziek en films op je eigen pc zet en via je eigen itunes weer op je iphone zet. Het is een soort apple beveiliging tegen het verspreiden van films en muziek.
|
|||
|
|||
he dat is jammer helaas voor mij
misschien een iedee om die soort beveilliging te kraken???? |
|
||||
|
||||
ga je gang
Maar er is een programma swaptunes die je gebruik kan laten maken van meerdere itunes op verschillende computers. Maar dit komt dus te laat voor jou |
|
|||
|
|||
ga je gang daar ben ik niet voor onderlegt
bedankt voor je advies je mag deze topic sluiten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
films synchroniseren muziek eraf? | Farewell | iTunes | 2 | 08-06-10 21:36 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
iTunes heeft 8GB aan muziek verwijderd | dennis00 | iTunes | 9 | 06-10-09 20:29 |
Muziek perongeluk verwijderd | RobbSnobb | Archief | 6 | 11-10-08 22:55 |
Muziek: muziek en films zoek | sharkymarc25 | Muziek, foto & video | 4 | 06-07-08 14:56 |
|
|