Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In de bibliotheek selecteer ik de films en muziek welke ik wil syncen. Na het syncen zie ik alleen de films in de iphone maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone.
In de bibliotheek selecteer ik de films en muziek welke ik wil syncen. Na het syncen zie ik alleen de films in de iphone maar niet de muziek. Ik heb van alles al geprobeerd. Muziek en video's handmatig beheren aan- en uitvinken en/of "alleen geselecteerde nummers en video's syncen" aan- en uitvinken. Maar telkens na het opnieuw weer syncen valt de muziek óf de videos eraf. Ze staan dus niet beiden tegelijkertijd op de iphone. Krijg er koppijn van! Iemand eerder dit gehad?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zit met een ander probleem;heb heel mijn computer herinstalleerd en mijn apps heb ik van m'n harde schijf kunnen overzetten naar itunes en ook op de iphone gekregen maar bij mijn muziek die ik via itunes had aangekocht lukt het niet ondanks ik deze aan heb gevinkt?
Er staat overal bij alle songs wel een uitroepteken bij?Zoeken maarja? Iemand die weet hoe ik mijn muziek er terug kan opkrijgen? |
|
|||
|
|||
Niemand?
Als ik terug op de single klik komt erop;u hebt deze song al gekocht,als u deze terug koopt gaat u ze dubbel hebben,dusja,ik moet ze terug kopen,rofflll. Toch geen goed systeel,ik vind dit ding daar rekening mee moet houden als iemand z'n pc volledig word herinstalleerd je de songs die je hebt aangekocht en op harde schijf hebt gezet dan ook simpel terug op de iphone kan plaatsen net zoals ik met mijn apps heb gedaan en dit wel gelukt is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek syncen lukt niet. | Eirick | iTunes | 4 | 17-02-11 22:18 |
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf | Shorty007 | iTunes | 0 | 05-03-09 10:36 |
Muziek: muziek en films zoek | sharkymarc25 | Muziek, foto & video | 4 | 06-07-08 14:56 |
Muziek verdwenen, wil niet meer syncen | Nairua | iTunes | 27 | 13-05-08 16:00 |
|
|