Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraagje. Ik heb muziek in een map "muziek" staan. Al deze muziek heb ik onlangs in Itunes gezet. Nu heeft Itunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf
Ik heb even een vraagje.
Ik heb muziek in een map "muziek" staan. Al deze muziek heb ik onlangs in Itunes gezet. Nu heeft Itunes de muziek toch ook gekopieerd naar de Itunes Library? Dan kan ik nu toch de muziek die in de folder "muziek" sta verwijderen?? Behalve de Itunes map dan natuurlijk.....??? Het rare is namelijk dat ik de muziek ook wel in de Itunes map zie staan, maar alle bestanden en mappen van albums zijn veel kleiner, 56 mb bijvoorbeeld voor een album..... Laatst gewijzigd door Shorty007; 05-03-09 om 10:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! | jappe123 | iTunes | 1 | 29-03-11 18:28 |
Windows: muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie | mXtreme | iTunes | 0 | 05-12-09 15:05 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Beste methode om op de harde schijf van de iPhone te komen. | Keezer | iPhone algemeen | 31 | 18-06-08 19:54 |
Windows: software van harde schijf naar iphone | nawikre | Desktop-applicaties | 14 | 12-04-08 23:34 |
|
|