Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap er dus helemaal niets van! Ik ben in principe blij met mijn I-phone maar als ik iets aparts wil (ringtone, iets van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone?
Ik snap er dus helemaal niets van!
Ik ben in principe blij met mijn I-phone maar als ik iets aparts wil (ringtone, iets van mijn pc erop enz) dan lukt het me niet. Via Itunes kan ik niet vinden hoe ik een foto van mijn hardeschijf (pc) op mijn I-phone kan krijgen. Ik heb ook geprobeerd om de foto via de verkenner te kopiëren naar de gsm maar dat werkt dus ook niet. De foto slepen van de verkenner naar mijn toestel in itunes wil ook niet lukken. Hoe moeilijk kan het zijn? Het moet toch kunnen...? Hellup! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Lotje
Nou het werkt dus zo... Je zet je gewenste foto's in mijn afbeeldingen (de standaart map die windows voor foto's gebrukt). Wanneer je je iphone aansluit en itunes start kun je, wanneer je op de iphone klikt in itunes het tabblad foto's zien. Als je hierop klikt, kun je alles instellen omtrent foto synchronisatie. suc6 |
|
||||
|
||||
En hier kan je een handleiding vinden hoe je ringtones kan toevoegen via iTunes:
https://forum.iculture.nl/f22/i...ia-itunes.html Ik zeg: Succes! |
|
|||
|
|||
Nou de foto in de map afbeeldingen van windows werkt dus niet
Als ik in iTunes kijk op mijn toestel krijg ik alleen de volgende mappen te zien: Muziek / Films / Tv-programmas / Beltonen (geen afbeeldingen dus...). Iemand anders suggesties? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb die pagina van je gelezen (dankje) maar staat toch niet bij hoe je ze erop kan krijgen
|
|
|||
|
|||
Ik heb echt geen idee hoe ik het gedaan heb maar opeens staat die foto er wel....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Hoe krijg ik foto's van mijn iPhone af? | dr34mcatcher | Muziek, foto & video | 27 | 24-05-11 11:23 |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Windows: muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie | mXtreme | iTunes | 0 | 05-12-09 15:05 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Windows: software van harde schijf naar iphone | nawikre | Desktop-applicaties | 14 | 12-04-08 23:34 |
|
|