muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) wanneer ik muziek importeer van mijn harde schijf dan kan ik geen album illustratie of track namen op halen om dat itunes zegt dat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek van mijn harde schijf importeren kan geen album ilustratie
wanneer ik muziek importeer van mijn harde schijf dan kan ik geen album illustratie of track namen op halen om dat itunes zegt dat ik de muziek niet met itunes heb geimporteerd iemand enig idee wat ik fout doe
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Films importeren in iTunes zonder ze op de interne harde schijf te plaatsen! | jappe123 | iTunes | 1 | 29-03-11 18:28 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Mac OS X: Muziek die in Itunes staat verwijderen van harde schijf | Shorty007 | iTunes | 0 | 05-03-09 10:36 |
Beste methode om op de harde schijf van de iPhone te komen. | Keezer | iPhone algemeen | 31 | 18-06-08 19:54 |
Windows: software van harde schijf naar iphone | nawikre | Desktop-applicaties | 14 | 12-04-08 23:34 |
|
|