iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   ITunes haalt apps weg (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/43501-itunes-haalt-apps-weg.html)

ikkeg 18-03-10 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peerke2 (Bericht 427535)
Oke.Maar als je weinig verstand hebt van een Iphone en Itunes?

Vertel het even in Jip en Janneke taal hahahah

Ga bij Windows naar C > gebruikers > gebruikersnaam > Muziek > iTunes, daar staan de verschillende mappen : Album Artwork
iTunes Music
Mobile appl.
Previous Libraries

en verschillende data bestanden.
Deze regelmatig backuppen en dan restoren, dan zijn je gegevens veilig.
Voor een update van iTunes maak altijd een copy van deze mappen en plaats ze dan terug.
Als je de map Mobile app bijvoorbeeld opent zie je daar al de door jouw gebruikte applicaties (ipa's) staan.
Succes

peerke2 18-03-10 12:54

Het is me deels gelukt.Gelukkig heeft ie 2 gratis apps verwijderd en de rest is blijven staan.Andere apps teruf gedownload en hij werkt weer

nouska1976 19-08-10 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg (Bericht 427581)
Ga bij Windows naar C > gebruikers > gebruikersnaam > Muziek > iTunes, daar staan de verschillende mappen : Album Artwork
iTunes Music
Mobile appl.
Previous Libraries

en verschillende data bestanden.
Deze regelmatig backuppen en dan restoren, dan zijn je gegevens veilig.
Voor een update van iTunes maak altijd een copy van deze mappen en plaats ze dan terug.
Als je de map Mobile app bijvoorbeeld opent zie je daar al de door jouw gebruikte applicaties (ipa's) staan.
Succes


SUPER Bedankt voor deze uitleg, maar ik heb nog een vraagje als iPhone leek.
Staan hier ook de backups in voor bijvoorbeeld je smsjes / contacten / agenda ? Of moet ik die weer ergens anders kunnen vinden??

eug.soontiens 23-08-10 09:16

Sinds drie dagen haalt itunes bij synchronisatie van mijn 3G alle apps weg. Het scherm waarin je kunt aangeven of je de apps wilt synchroniseren staat geblokkeerd. Daarbij komt: op de iphone is de apps-store onvindbaar, dus ook via de appstore iets downloaden is ook onmogelijk. Ik sta voor een raadsel en zit met de handen in het haar. Is er iemand die mij rad kan geven??

PDAHazzard 23-08-10 09:49

Ik kan jullie overigens voor een klein gedeelte wel gerust stellen: Eenmaal betaald voor een applicatie kun je hem altijd opnieuw gratis (onder dat zelfde account iig) downloaden en installeren. Dus mocht je een app 'kwijt' zijn, dan is er geen financiele man over boord. Ja, je moet wel opnieuw je wachtwoord opgeven, maar er volgt een transactie tegen 0 euro of dollars.

eug.soontiens 23-08-10 12:29

Tja, maar wat heb je aan apps die je vervolgens niet op je iPhone kunt zetten...

nouska1976 23-08-10 12:52

bij mij gaan bij het syncen altijd de apps weg die niet uit de app store komen...
heel irritant...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.