Downgraden naar iTunes 8 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Problemen met iTunes 9. Om iCal (en andere toepassingen) te kunnen gebruiken ben ik geadviseerd terug te keren naar iTunes 8. Staat inmiddels geïnstalleerd, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgraden naar iTunes 8
Problemen met iTunes 9. Om iCal (en andere toepassingen) te kunnen gebruiken ben ik geadviseerd terug te keren naar iTunes 8.
Staat inmiddels geïnstalleerd, maar krijg nu bij openen van deze iTunes de melding: "Het bestand iTunes library is onleesbaar, omdat het met een nieuwere versie van iTunes is aangemaakt". Wie kent dit thema en hoe zou ik ermee om moeten gaan? Thx, Raphaël |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi heb ik ook gehaD,toen heb ik alles wat met apple te maken had verwijderd van me pc en itunes 8 geinstalleerd,waarna het probleem was opgelost
|
|
||||
|
||||
Zelfde hier.
Al je Itunes / Apple gerelateerde mappen eruit mikken. Ook binnen je App data enz enz... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden naar iTunes 8 voor jailbroken iPhone. | claessra | Archief | 3 | 14-09-09 22:03 |
Mac OS X: Itunes downgraden | mrwhoopie | iTunes | 10 | 07-04-09 16:45 |
iPhone 1e gen.: ItunesPWN, Downgraden met de laatste itunes versie naar oudere firmware | ArB | Unlock | 6 | 06-08-08 18:54 |
Downgraden Itunes 7.4.2 | marcoschram1 | Archief | 3 | 31-07-08 14:01 |
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 | coolhva | Archief | 1 | 25-07-08 14:10 |
|
|