Back up inzien? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Ik heb een vraagje, mijn Iphone doet helemaal niks meer, gelukkig heb ik net daarvoor een back up gemaakt. Nu zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back up inzien?
Hallo beste mensen,
Ik heb een vraagje, mijn Iphone doet helemaal niks meer, gelukkig heb ik net daarvoor een back up gemaakt. Nu zou ik willen weten of je misschien je back up gegevens kan inzien? Het gaat me vooral om telefoonnummers en agendapunten. Ik gebruik geen Outlook. Heeft iemand een idee of dit mogelijk is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In het eerste geval zou ik niet weten waar ze naartoe gesynchroniseerd worden, maar ze blijven waarschijnlijk ook niet in je backup staan. |
|
|||
|
|||
Ik heb geen Outlook op mijn computer, maar heb wel altijd gewoon back-ups kunnen maken...
|
|
||||
|
||||
Misschien kun je met geavanceerde tools als "grep" achterhalen welk bestand uit de iTunes backup de agenda bevat en met "sqlite" vervolgens daar gegevens uit halen?
(geen idee of dit echt kan; iemand ervaring mee?)
|
|||
|
|||
Nu moet ik toegeven dat ik niet super technisch ben, dus of geavanceerde tools erin zitten weet ik niet..
En is Grep geen unix? |
|
||||
|
||||
Er zijn ook (o.a.) Windows en DOS binaries.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Review commentaar van alle landen inzien | wubbe | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 16-01-11 14:19 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Safari onthoudt inloggegevens voor site, kan ik deze inzien? | RVENL | iPhone algemeen | 1 | 11-01-10 20:28 |
gegevens inzien op computer zonder telefoon | vera87 | iPhone algemeen | 1 | 12-12-09 22:42 |
e-mail account inzien | ave | iPhone algemeen | 7 | 09-02-09 22:08 |
|
|