agenda outlook sync discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In ITunes krijg ik de volgende tekst: "er is geen ondersteunende agendatoepassing gevonden" en kan dus geen agenda vanaf mijn pc naar mijn iphone synchroniseren. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda outlook sync
In ITunes krijg ik de volgende tekst:
"er is geen ondersteunende agendatoepassing gevonden" en kan dus geen agenda vanaf mijn pc naar mijn iphone synchroniseren. Heeft iemand voor mij de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem nadat ik mijn outlook 2003 had geupgrade naar outlook 2007. Kan het zo zijn dat dat door een ontbrekende invoegtoepassing komt?
|
|
|||
|
|||
Met welke outlook werk jij? Hier heb ik niet Outlook express maar Outlook 2003 en het werkt als een zonnetje.
|
|
|||
|
|||
Op een of andere manier pakte Itunes ineens de Outlook sync weer op. Het is Outlook 2007.
Ik heb nog wel even proberen te testen met Outlook 2003 maar daar loopt de sync niet goed. Waarschijnlijk ligt dit aan de meta data van de agenda items. |
|
|||
|
|||
hallo, bij mij zegt itunes: "er is geen ondersteunende agendatoepassing gevonden"
en het ligt niet aan de outlook versie denk ik. want ik heb mijn ipod nano gelinked en daar synchroniseert itunes outlook wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Outlook 2011 Agenda Sync't niet helemaal. | stootvoeg | iTunes | 4 | 11-10-15 18:29 |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Windows: Outlook agenda kleurcoderingen sync | lighthouse | iTunes | 3 | 20-01-09 22:43 |
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook | Beaux | iTunes | 1 | 26-09-08 15:24 |
outlook agenda 1 uur out of sync | thalee86 | iTunes | 2 | 13-02-08 11:36 |
|
|