iTunes kan 2 podcasts niet synchroniseren/vinden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het synchroniseren van mijn iPhone klaagt iTunes 9.0 iedere keer dat 2 podcast niet gesynchroniseerd kunnen worden omdat ze niet gevonden kunnen worden. iTunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes kan 2 podcasts niet synchroniseren/vinden
Bij het synchroniseren van mijn iPhone klaagt iTunes 9.0 iedere keer dat 2 podcast niet gesynchroniseerd kunnen worden omdat ze niet gevonden kunnen worden.
iTunes kan beide echter gewoon afspelen als ik ze aanklik! En als ik de optie "Show in Windows explorer" kiest, toont hij de bestanden gewoon... (en zelfs waar ze staan! hoezo niet vinden?) Ik heb de iTunes bibliotheek al een keer verwijderd en opnieuw aangemaakt, zonder succes. Ook heb ik de iPhone al eens als nieuw hersteld, ook zonder succes. iTunes is trouwens zo geconfigureerd dat alle afleveringen van alle podcasts automatisch gesynchroniseerd worden. Steeds deze foutmelding... Wat kan ik er aan doen? (behalve aanvinken dat ik niet opnieuw gewaarschuwd wil worden; ik wil deze podcasts namelijk wel op mijn iPhone)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes kan iPhone en iPad niet vinden | kenny123 | iTunes | 0 | 06-04-11 22:36 |
Foto's synchroniseren: Kan bestand niet vinden. | LaLena | iTunes | 4 | 22-06-10 17:16 |
itunes kan iphone niet vinden | packman | iTunes | 6 | 05-03-10 19:49 |
iPhone: Na jailbreak kan iTunes iPhone niet meer vinden | Djurres | Jailbreak | 2 | 08-09-09 18:47 |
Windows: iTunes kan ipod touch (1G) na jailbreak niet meer vinden | basovich | iTunes | 12 | 18-01-09 21:50 |
|
|