contacten en agenda kwijt na sync Me discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb al die tijd mijn agenda en contacten op mijn iphone bijgehouden. Nu is door syncen met mobile Me al mijn agenda's en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten en agenda kwijt na sync Me
Hallo,
ik heb al die tijd mijn agenda en contacten op mijn iphone bijgehouden. Nu is door syncen met mobile Me al mijn agenda's en contacten verloren gegaan. is er nog een mogelijkheid dat ik ze terug kan halen? Heb wel altijd een reserve copie laten maken van de iphone maar nu de iphone is gesynced met mobile Me ben ik bang dat dit ook is door gevoerd met een backup maken..... wie o wie kan mij helpen? alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je laptop ook gesynct met MobileMe? Als dat niet zo is kun je het beste even de MobileMe account verwijderen van je iPhone. Daarna een reservekopie terug zetten.
|
|||
|
|||
wel gedaan.....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Itunes sync fout agenda en contacten | mauricenl | iTunes | 0 | 06-07-10 17:16 |
Contacten verjaardagen met Agenda sync. | joeriblaau | iTunes | 4 | 15-04-10 15:48 |
Mail, Contacten en Agenda knop is kwijt.. | dstyle | iPhone algemeen | 10 | 29-01-10 00:12 |
Iphone contacten & agenda sync. met 2 pc's | dejos | iTunes | 7 | 14-02-09 04:20 |
Windows: Sync Contacten en agenda iphone naar outlook | Beaux | iTunes | 1 | 26-09-08 15:24 |
|
|