sync bestaande afpraken met Google Agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is me gelukt om een sync te maken tussen iPhone en Google Agenda, maar alleen van nog in te voeren (nieuwe) afspraken. Hoe krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sync bestaande afpraken met Google Agenda
Het is me gelukt om een sync te maken tussen iPhone en Google Agenda, maar alleen van nog in te voeren (nieuwe) afspraken.
Hoe krijg ik mijn al bestaande afspraken van mijn iPhone naar de Google Agenda ge-synced? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat schijnt niet te kunnen, je hebt nu ook 2 agenda's in je iPhone vermoed ik ?
|
|||
|
|||
Ik heb uiteindelijk toch maar ouderwets alles uit mijn iPhone agenda overgetikt in de Google agenda en dan vanaf nu gaat t heel goed met automatisch wederzijds sync. Even een k-klus, maar uiteindelijk ben ik meer tijd kwijt geweest met zoeken naar mogelijkheden dan met t daadwerkek overtypen. Succes!
|
|
|||
|
|||
Een woord: Spanning Sync
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync van Iphone naar Google Agenda | SjaarD | iTunes | 13 | 20-11-13 23:57 |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Agenda sync met google calender | LaurentBE | iTunes | 14 | 07-03-12 11:34 |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
probleem sync iphone met google agenda | Dennis34 | iTunes | 0 | 11-08-09 14:57 |
|
|