Albumillustraties door elkaar discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal! ik heb een iPhone 3gs 3.1.2 jailbreak.. ik heb er heel wat muziek ook op staan. alleen ben ik de afgelopen 3 weken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Albumillustraties door elkaar
Hey allemaal!
ik heb een iPhone 3gs 3.1.2 jailbreak.. ik heb er heel wat muziek ook op staan. alleen ben ik de afgelopen 3 weken op vakantie geweest en zijn de covers van de album door elkaar gegaan..vraag me niet hoe..want dat vraag ik me namelijk ook af! en het raare is..ik heb ook podcasts van 538&draadstaal(dance department en tiesto club life etc etc...) en bij sommige liedjes geeft hij zelfs een plaatje van de podcast aan.. iemand ook dit probleem met een oplossing? greetz, Pascal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Hier heb ik zelf ook last van, en het blijkt een bekend probleem te zijn. Mijn iPhone is gesynched met een Mac en is niet gejailbreakt, dus daar ligt het niet aan. Hopelijk komt Apple snel met een fix hiervoor..
edit: het schijnt trouwens te kunnen helpen om je iPhone volledig te restoren. Zelf niet getest omdat ik daar geen zin in heb maar je kunt het proberen... |
|
|||
|
|||
ah gelukkig ben ik dan niet de enige en ook niet dat het aan aan JB&windows ligt!
|
|
|||
|
|||
Heb er ook last van met Windows en geen JB.
Wat wel helpt bij mij is alle podcasts en muziek uitvinken en daarna iphone synchen. Daarna opnieuw al je muziek/podcasts aanvinken en opnieuw synchen en dan zijn die albumillustraties wel goed. Edit: Heb dit probleem enkel voorgehad bij podcasts/filmpjes niet bij albums. |
|
|||
|
|||
bedankt voor de oplossing ! gelijk eens proberen
Laatst gewijzigd door WDS001; 07-11-09 om 16:58. Reden: editknop gebruiken aub! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's door elkaar | yingie | iTunes | 0 | 11-02-10 00:29 |
Mail door elkaar | hans40 | iPhone algemeen | 0 | 03-11-09 00:55 |
Video: Afleveringen door elkaar | Erulezz | Muziek, foto & video | 0 | 11-10-09 16:21 |
Contacten alfabetisch door elkaar | D.S. | Archief | 2 | 02-09-09 22:03 |
|
|