//

Itunes dubbele gebruiker

Itunes dubbele gebruiker discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb altijd mijn gedownloade app's betaald via "Click´nBuy". Ik wilde liever niet dat dingen automatisch werden afgeschreven van mijn bank, maar er leek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-09, 19:49
Joanna Joanna is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard Itunes dubbele gebruiker

Hallo!

Ik heb altijd mijn gedownloade app's betaald via "Click´nBuy". Ik wilde liever niet dat dingen automatisch werden afgeschreven van mijn bank, maar er leek geen andere manier. Op een bepaald moment lukte het wel om een soort tegoed over te maken naar mijn click'nbuy account, en vanaf dat moment schreven ze daar mijn downloads vanaf.

Alleen op een bepaald moment probeerde ze weer te incasseren van mijn bank terwijl ik nog voldoende tegoed had. Ik kreeg een mail dat ik niet had betaald en incasseren niet mogelijk was. Heb gemail dat ze van mijn tegoed konden/moesten afschrijven. Kreeg hier geen reactie op en ben nu met hun hierover in discussie.

Echter tot dit met hun is opgelost, kan ik geen updates of nieuwe app's downloaden. Is er een manier waarop ik een nieuwe gebruiker kan aanmaken ZONDER dat ik mijn betaalde app's kwijt ben...? Ik heb er namelijk nogal wat en vind het zonde deze opniew te moeten kopen.

Wat kan ik het beste doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-09, 19:55
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Je moet je apps in iTunes overzetten (in iTunes: Bestand > Aankopen overzetten van iPhone van x). Vervolgens staan ze in je iTunes en kun je ze later weer synchroniseren op je iPhone. Vervolgens kan je een nieuw iTunes account aanmaken via iTunes (store)..
  #3  
Oud 20-11-09, 19:59
Joanna Joanna is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Je moet je apps in iTunes overzetten (in iTunes: Bestand > Aankopen overzetten van iPhone van x). Vervolgens staan ze in je iTunes en kun je ze later weer synchroniseren op je iPhone.
Bedankt voor je snelle reactie! Is het echter ook zo dat als ik dus een nieuwe gebruiker aanmaak op Itunes, ik alles wel behoud? Mijn Itunes is namelijk door click'nbuy geblokkeerd en gedeactiveerd omdat zij vinden dat ik niet betaald heb, terwijl ze van mijn tegoed konden afschrijven. Waarom ik dit niet handmatig heb overgemaakt is omdat er 15 euro kosten bijkwamen (door het niet kunnnen afschrijven van bank) terwijl ik ruim voldoende tegoed op mn click'nbuy account had voor hun om mijn betaling te voldoen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes-wachtwoord van oude gebruiker voor Apps-Updaten lerwin iPhone Apps 11 25-01-11 12:21
dubbele iTunes imperatore Archief 1 06-12-07 18:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.