iTunes synchroniseert geen apps

iTunes synchroniseert geen apps discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb al een hele tijd een iphone nooit problemen gehad tot een tijdje geleden Ik kan mijn apps niet meer synchroniseren en heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 2 December 2009, 23:50
» iPhone NL 8GB [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 December 2009
Berichten: 1
Standaard iTunes synchroniseert geen apps

Hallo!

Ik heb al een hele tijd een iphone nooit problemen gehad tot een tijdje geleden

Ik kan mijn apps niet meer synchroniseren en heb geen idee waarom! Heb al meerdere keren de machtiging opnieuw aangepast maar niets lijkt te werken. De zelfde apps kan ik nog wel synchroniseren met mijn ipod touch of gewone ipod. Ik kan het vinkje synchroniseren onder programma's ook niet aanvinken.

anyone die mij kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 5 December 2009, 16:04
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 5 December 2009
Berichten: 1
Standaard

Telkens als ik een applicatie wil syncroniseren via mijn iphone zegt hij dat mijn computer niet gemachtigd is. En via store>machtigen dat moet veranderen. Maar hij is wel gemachtigd! Ik heb al getest om hem eerst te ontmachtigen en dan weer machtigen, maar hij blijft zeggen dat hij niet gemachtigd is....
iemand help mij plz?

ik krijg zelfs na het machtigen het bericht, inclusief deze hebt u 1 van de 5 beschikbare pc's gemachtigd. :s

Laatst gewijzigd door WDS001; 6 December 2009 om 13:46. Reden: Editknop gebruiken aub!
  #3  
Oud 6 December 2009, 00:37
ThaBudz's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 September 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Zijn ze wel orgineel aangekocht via de store
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #4  
Oud 6 December 2009, 11:33
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 September 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pvd2709 Bekijk bericht
ik krijg zelfs na het machtigen het bericht, inclusief deze hebt u 1 van de 5 beschikbare pc's gemachtigd. :s
Ik heb hetzelfde probleem. Wie weet de oplossing ?
gr.D.
  #5  
Oud 6 December 2009, 17:30
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 25 November 2009
Berichten: 1
Question app wil niet sync.%%$#@+_

ik heb ook het zelfde probleem
er zal wel iets verkeerd ingesteld staan,maar ik weet niet wat!!!
programma's zijn eerlijk gekocht". wie helpt er ff!!!!
  #6  
Oud 8 December 2009, 15:50
HonorSociety's schermafbeelding
» iPhone 5 16GB (Wit) [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 17 November 2009
Locatie: Hamme
Berichten: 86
Send a message via twitter to HonorSociety
Standaard

ik heb da probleem dus ook :s

volgens mij heeft et iets te maken met de firmwire, wij hebben allemaal 3.2.1 zonder jailbraik
merk het maar op

ik heb trouwens nog iets gemerkt, de apps die ik via de app store op iphone eb gekocht blijven er wel op staan, zolang ze niet op de computer staan

Laatst gewijzigd door HonorSociety; 8 December 2009 om 16:02.
  #7  
Oud 8 December 2009, 16:04
De Generaal's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 7 September 2009
Berichten: 1.804
Arrow

// Topics samengevoegd en verplaatst naar iTunes
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #8  
Oud 8 December 2009, 16:09
Harley4's schermafbeelding
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 2 August 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Sinds gisteren werkt Itunes hier ook niet meer, ziet de hele telefoon niet meer
  #9  
Oud 9 December 2009, 14:41
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 7.0 beta]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 64GB (Wit) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 12 July 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Stuur een bericht via Skype™ naar mcman Send a message via twitter to mcman
Standaard

Allemaal windows gebruikers?

Werk zelf op een Mac, en nergens problemen mee...
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
  #10  
Oud 11 December 2009, 08:59
» iPhone 3GS 32GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 December 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik (Vista gebruiker) heb een nieuw account met administratorrechten gemaakt. Daaronder ingelogd en het probleem was opgelost...
  #11  
Oud 11 December 2009, 22:58
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Anders
 
Geregistreerd: 3 December 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik krijg mijn app's niet op iTunes 9, heb je een apple ID nodig om je app's te synchroniseren ?
Iemand enig idee hoe dat komt ?
  #12  
Oud 11 December 2009, 23:08
ThaBudz's schermafbeelding
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 16GB (Wit) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 30 September 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Computer al gemachtigt ? en een account heb je altijd nodig.
  #13  
Oud 11 December 2009, 23:37
» iPhone 3G 16GB (Zwart) [FW: 3.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Anders
 
Geregistreerd: 3 December 2009
Berichten: 5
Standaard

Nee dat lukt dus niet, om mijn computer te machtigen heb ik apple ID nodig wat ik onderhand wel heb gedaan. Dan probeer ik in te loggen en na een paar seconde komt er de volgende foutmelding ...

"Uw verzoek aan de iTunes Store kan niet worden voltooid. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (2001)."

Waar kan dit aan liggen ? enige suggesties ?
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: itunes synchroniseert geen muziek meer ifolkert iTunes 2 22 November 2010 08:02
iTunes met legale apps & muziek synchroniseert niet volledig MacAms iTunes 0 30 May 2010 16:56
itunes synchroniseert geen muziek, podcasts etc. met iPhone mav iTunes 1 27 May 2010 18:53
Windows: iTunes synchroniseert geen films HBosss iTunes 2 14 July 2009 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:03.