Nieuwe iTunes herkent bestanden iPhone niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe computer omdat mijn oude stuk gegaan. Mijn iPhone heb ik altijd aangesloten op deze oude computer. Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iTunes herkent bestanden iPhone niet
Sinds een aantal dagen heb ik een nieuwe computer omdat mijn oude stuk gegaan. Mijn iPhone heb ik altijd aangesloten op deze oude computer.
Ik heb iTunes op mijn nieuwe PC (Windows) geinstalleerd en tot mijn verbazing herkent iTunes de bestanden die op mijn iPhone staan (apps en afspeellijsten met muziek) niet. Graag zou ik zien dat mijn nieuwe PC met iTunes deze bestanden herkent zodat ik ook wat nieuwe dingen op mijn iPhone kan zetten. Heb jij dé oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
maak eens eerst een backup van je iPhone op je nieuwe winddoos. Manueel dan he.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door colliehome; 17-12-09 om 16:36. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe PC bestanden van iPhone naar iTunes | boogi | iTunes | 3 | 08-03-11 20:58 |
Windows: iTunes herkent iPhone niet | watersoul | iTunes | 231 | 14-01-11 10:25 |
nieuwe iTunes herkent via iPhone apps niet | deejay1975 | iPhone Apps | 0 | 01-04-10 12:07 |
Mac OS X: iTunes herkent iPhone niet | emphasiz | iTunes | 35 | 15-10-09 11:28 |
iTunes 7.5 herkent iphone 1.1.2 niet | wouter3800 | Archief | 2 | 28-12-07 16:06 |
|
|