itunes&apps toevoegen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb problemen met syncen op 2e pc alle apps staan dan weer op de 1ste 3 aginas, ga ik daarna weer thuis syncen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes&apps toevoegen
hallo ik heb problemen met syncen op 2e pc
alle apps staan dan weer op de 1ste 3 aginas, ga ik daarna weer thuis syncen :weer alles op de 1ste 4 paginas. ben er ziek van,nu had ik mapjes toegevegd 1 spel 2 leuk lekker opgeruimd g ik 2 nieuwe apps toevoegen en ja hoor mapjes leeg weer alles op de 1ste 4 pag. grrrrrrr kan je apps ook of de .ipa besanden zonder itunes toevoegen want ik wil eigenlijk me apps dus niet meeer syncen met itunes iemand een goede oplossing greetz darthveter. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je het vinkje verwijderd in Itunes met automatisch sync dan heb je volgens mij dat je de app's niet meer hoeft te sync met itunes dan kan je dus alles handmatig sync.
maar misschien kun je ook je iphone eens naar fabrieksinstellingen zetten, en dan met later je backup terug zetten maar een nieuwe jailbreak uitvoeren, want volgens mij zit er een klein bugje in je iphone ofzo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toevoegen Apps | blaster1974 | iPad algemeen | 3 | 13-09-10 12:11 |
iTunes met legale apps & muziek synchroniseert niet volledig | MacAms | iTunes | 0 | 30-05-10 16:56 |
|
|