2 imacs 1 agenda discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 2 macs en wil graag de agenda's hiervan synchroniseren. Dus als ik een afspraak op de ene mac maak dan wil dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2 imacs 1 agenda
Hallo,
Ik heb 2 macs en wil graag de agenda's hiervan synchroniseren. Dus als ik een afspraak op de ene mac maak dan wil dit ook op de andere zien. Hoe kan ik dit het beste doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als dit enkel op je local network moet:
Syncing iCal with Macs on a local network - Mac Forums als je altijd en over wil syncen: mobile me - betalend, maar ik zou het niet meer kunnen missen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
Agenda punten automatisch toevoegen in google agenda | ptje | Desktop-applicaties | 0 | 17-10-08 22:51 |
|
|