Firefox hapert .... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Elke dag lees ik de nieuwsbrief / website van iPhoneClub. Als ik vanuit de site via een link doorklik naar iTunes krijg ik steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firefox hapert ....
Beste
Elke dag lees ik de nieuwsbrief / website van iPhoneClub. Als ik vanuit de site via een link doorklik naar iTunes krijg ik steeds een foutboodschap. Ook bij de gratis kado's tijdens de kerstperiode (12 dagen cadeaus). Ik heb hetzelfde probleme met de iPhone. Foutboodschap = Firefox kan het bestand op itms://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewAlbum?i=344485413&id=344485367&affId=1247681&ign-mscache=1 niet vinden. # Kan het item zijn hernoemd, verwijderd of verplaatst? # Staat er een spel-, hoofdletter- of andere typografische fout in het adres? # Hebt u voldoende toegangsrechten voor het opgevraagde item? Wat hapert er ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort hetzelfde probleem met Opera. Geen idee waar het aan ligt. Ik heb de gratis Trivial Pursuit via IE gedownload!
Je kunt de kado's ook via de speciale app downloaden, even zoeken in Itunes op "12 dagen". |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek hapert? | yozd | Muziek, foto & video | 4 | 29-09-09 23:07 |
Internetradio hapert via wi-fi | koenverbruggen | iPhone algemeen | 3 | 17-09-09 17:24 |
Windows: Emoji op je PC via Firefox | Runaque | Desktop-applicaties | 1 | 27-04-09 12:10 |
|
|