//

tomtom app op 2 iphones installeren

tomtom app op 2 iphones installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriend en ik hebben allebei een iphone en ook allebei itunes op een eigen computer. Ik heb pas tomtom voor de iphone geinstalleerd. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-10, 11:22
robine01 robine01 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard tomtom app op 2 iphones installeren

Hallo,
Mijn vriend en ik hebben allebei een iphone en ook allebei itunes op een eigen computer. Ik heb pas tomtom voor de iphone geinstalleerd. De bedoeling is dat mijn vriend het ook gewoon kan installeren. We hebben geen zin om er 2 keer voor te betalen. Maar kan dat wel? Worden zijn iphone en mijn itunes niet meteen gesynchroniseerd als hij zijn iphone aan mijn computer koppelt?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
Robine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-10, 12:53
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robine01 Bekijk bericht
Hallo,
Mijn vriend en ik hebben allebei een iphone en ook allebei itunes op een eigen computer. Ik heb pas tomtom voor de iphone geinstalleerd. De bedoeling is dat mijn vriend het ook gewoon kan installeren. We hebben geen zin om er 2 keer voor te betalen. Maar kan dat wel? Worden zijn iphone en mijn itunes niet meteen gesynchroniseerd als hij zijn iphone aan mijn computer koppelt?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
Alvast bedankt!
Robine
Je mag het delen op 5 apparaten dus als je op de iPhone download dan met jouw inloggegevens van iTunes de app downloaden.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 03-01-10, 16:48
robine01 robine01 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je antwoord!! Maar, uhm... Sorry, ik ben een nerd! Even voor de duidelijkeheid: Tomtom staat op mijn computer in mijn itunes. Dan kan mijn vriend dus zijn iphone op mijn computer aansluiten en dan mijn itunes met mijn inloggegevens opstarten en tomtom downloaden. Dan wordt zijn iphone niet met mijn itunes gesynchroniseerd?
  #4  
Oud 03-01-10, 19:20
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robine01 Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord!! Maar, uhm... Sorry, ik ben een nerd! Even voor de duidelijkeheid: Tomtom staat op mijn computer in mijn itunes. Dan kan mijn vriend dus zijn iphone op mijn computer aansluiten en dan mijn itunes met mijn inloggegevens opstarten en tomtom downloaden. Dan wordt zijn iphone niet met mijn itunes gesynchroniseerd?
Nee, anders synct hij met jou gegevens. Je kan het via zijn iPhone doen. Dus de Appstore of via zijn iTunes, maar dan wel met jou inloggegevens voor de winkel. Je krijgt dan in beide gevallen een bericht dat je het item al hebt gekocht en of je het nogmaals wilt downloaden. Zijn iPhone moet je wel even machtigen als je voor de iTunes optie gaat. Dat kan via je optie store en dan machtig computer.
  #5  
Oud 03-01-10, 20:48
robine01 robine01 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Dat gaat lukken! Dank je wel!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app tomtom updaten 1.4>1.4.1 gabletable iPhone Apps 0 05-07-10 20:54
VRAAG Tomtom op 2 toestellen installeren FrankJ Archief 1 14-10-09 20:32
tomtom krijgt error bij installeren op iphone yasuni iTunes 10 14-09-09 00:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.