tomtom app op 2 iphones installeren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriend en ik hebben allebei een iphone en ook allebei itunes op een eigen computer. Ik heb pas tomtom voor de iphone geinstalleerd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tomtom app op 2 iphones installeren
Hallo,
Mijn vriend en ik hebben allebei een iphone en ook allebei itunes op een eigen computer. Ik heb pas tomtom voor de iphone geinstalleerd. De bedoeling is dat mijn vriend het ook gewoon kan installeren. We hebben geen zin om er 2 keer voor te betalen. Maar kan dat wel? Worden zijn iphone en mijn itunes niet meteen gesynchroniseerd als hij zijn iphone aan mijn computer koppelt? Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt! Robine |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je antwoord!! Maar, uhm... Sorry, ik ben een nerd! Even voor de duidelijkeheid: Tomtom staat op mijn computer in mijn itunes. Dan kan mijn vriend dus zijn iphone op mijn computer aansluiten en dan mijn itunes met mijn inloggegevens opstarten en tomtom downloaden. Dan wordt zijn iphone niet met mijn itunes gesynchroniseerd?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat gaat lukken! Dank je wel!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app tomtom updaten 1.4>1.4.1 | gabletable | iPhone Apps | 0 | 05-07-10 21:54 |
VRAAG Tomtom op 2 toestellen installeren | FrankJ | Archief | 1 | 14-10-09 21:32 |
tomtom krijgt error bij installeren op iphone | yasuni | iTunes | 10 | 14-09-09 01:11 |
|
|