Itunes laat me mijn Apps niet wijzigen. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey forum, Ik zit namelijk met een nogal irritante 'fout' , enigsinds, ik weet zelfs niet of het een fout is. Wel, het zit zo. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes laat me mijn Apps niet wijzigen.
Hey forum,
Ik zit namelijk met een nogal irritante 'fout' , enigsinds, ik weet zelfs niet of het een fout is. Wel, het zit zo. Sinds een tijdje zit ik met een irritant probleempje dat ik geen apps kan toevoegen/verplaatsen/ annything kan doen op het Tabje 'Programmas' op Itunes. Het zit zo dat de namen van mijn Apps rechts in de kolom in het grijs staan, en het volledige vak met mijn voorstelling van het menu op mijn iphone een stuk verduistert is. Een foto ervan; http://nl.tinypic.com/r/2r42bnt/6 Ik weet even helemaal niet wat mijn fout is. Ik kan gerust nog muziek e.d. toevoegen, maar geen applicaties. Zou iemand me wat kunnen helpen? Info; Mijn Iphone 2g (If I'm right) is gejailbreaked, loopt op update 3.1.2 Met vriendelijke groeten, E. Laatst gewijzigd door Everaert; 22-02-10 om 21:34. Reden: Toevoeging van afbeelding. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb het zelfde probleem. Weet jij inmiddels al hoe je dit op kan lossen? Zo'n Iphone is toch wel ff wennen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, het is me inmiddels al gelukt geloof ik, ik heb een eindje geleden m'n iTunes upgedate en daarbij was het probleem verholpen. Geen idee hoe het zomaar ging, maar ik geloof dat ik het zo werkte. Ik hoop dat het bij jouw ook zo gaat, en inderdaad een iPhone is écht wennen, maar goed. Ik ben er igg erg tevreden over |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone laat mijn verbruik niet zien. | Pl0xs | iPhone algemeen | 0 | 12-10-10 14:22 |
itunes zet niet al mijn apps over | Danielle88 | iTunes | 1 | 27-07-10 18:03 |
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? | tergil | Archief | 1 | 19-02-09 19:45 |
Kan mijn netwerk naam niet te wijzigen met Make It Mine | kkerting | Unlock [archief] | 1 | 12-12-07 10:22 |
|
|