nokia n97 naar iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb een nokia n97 met contacten en agenda etc. weet iemand hoe ik deze gegevens eenvoudig overzet naar de iphone g3 ? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nokia n97 naar iphone
hoi, ik heb een nokia n97 met contacten en agenda etc.
weet iemand hoe ik deze gegevens eenvoudig overzet naar de iphone g3 ? Ik heb deze g3 al een poos in huis, maar ik kan maar niet ontdekken hoe ik gegevens overzet, dus ik gebruik nog steeds die slechte onbetrouwbare nokia n97. alvast bedankt voor het antwoord groetjes snoeppie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je N97 synchroniseren met Outlook, en daarna via iTunes aangeven dat contacten e.d overgezet moeten worden vanuit Outlook.
|
|
|||
|
|||
hoi, bedankt voor je antwoord, het is ten dele gelukt, mijn agenda is overgezet, maar mijn contacten niet, ik kan ook nergens specifiek outlook aangeven, ik kan alleen kiezen voor synchroniseren algemeen.
Heb je nog een tip ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je contacten staan wel allemaal in het Outlook-adresboek? Hier vind je nog Engelse uitleg van Microsoft. Laatst gewijzigd door wouter1981; 26-02-10 om 10:06. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fring video call naar Nokia N97 werkt niet. | Solari | iPhone Apps | 0 | 14-04-11 14:01 |
contacten van iphone naar nokia kopieeren. | Mad Hankey | iPhone algemeen | 1 | 15-12-10 12:48 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
|
|