iphone sync van pc naar mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, Heb een verwoede poging ondernomen op dit interessant forum dit te vinden maar ik vond het niet, denk ik. Dus alvast mijn verontschuldidingen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone sync van pc naar mac
hi,
Heb een verwoede poging ondernomen op dit interessant forum dit te vinden maar ik vond het niet, denk ik. Dus alvast mijn verontschuldidingen voor het dubbel stellen van de vraag. Ik had mijn iPhone 3G 3.1.3 gesync'd met een pc (windows xp) maar door een heel recente overschakeling naar macbook pro, wil ik graag mijn iPhone met deze notebook syncen. Echter loopt dit niet voor mijn agenda, foto's en gratis en aangekochte apps. Hij herkent bv. zelfs niet het foldertje agenda. Hoe dien ik dit aan te pakken ? Voldoet het in de edit instellingen de sync history op te kuisen ? Alvast many thanks voor jullie hulp. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je moet eerst je MacBook machtigen. Daarna kan je met de rechtermuis op je iPhone klikken en kiezen voor 'Aankopen overzetten'. Alle apps worden dan overgezet van je iPhone naar je Mac zodat je ze kan synchroniseren. Daarna kan je in iTunes aangeven dat je ook Foto's en Agenda's wilt synchroniseren.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Fantastisch, hartelijk dank voor de tips. Ga deze vanavond onmiddellijk testen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync van Iphone naar Google Agenda | SjaarD | iTunes | 13 | 20-11-13 23:57 |
Windows: Switchen van windows naar mac met behoud van Iphone inhoud | 3gSpeed | iTunes | 2 | 20-12-10 18:59 |
Van iPhone naar Mac | teal | iTunes | 2 | 27-11-08 00:31 |
Sync terug naar Mac | dignus | iTunes | 2 | 02-06-08 18:01 |
|
|