bij cd's opnemen in itunes splitst hij soms ongevraagd op discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een muziek cd of audioboek opneem dan zet itunes de nummers soms niet in een map, maar in meerdere mapjes. (dus ipv 1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bij cd's opnemen in itunes splitst hij soms ongevraagd op
Als ik een muziek cd of audioboek opneem dan zet itunes de nummers soms niet in een map, maar in meerdere mapjes.
(dus ipv 1 cd-compleet te maken, verdeeld itunes bepaalde numers over meerdere mapjes -als het ware een hele rits van dezelfde cd-tjes achter elkaar) waarom gebeurd dit? Kan ik ze weer bij elkaar in een cd-map voegen? Merci voor jullie antwoord. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand enig idee??
|
|
|||
|
|||
bij mij is dat ook,maar dit komt bij mij doordat het een verzamel cd is en i tunes naar artiest selecteerd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes doet bij het synchroniseren wat hij wil. | amsterdam2226 | iTunes | 0 | 10-03-11 11:23 |
Iphone start soms automatisch op en tijdens bellen springt hij op appeltje | thomas1 | iPhone algemeen | 0 | 04-05-10 15:17 |
Bij opnemen geen gehoor | smijts | iPhone algemeen | 2 | 06-04-10 22:01 |
ongevraagd iTunes venster | FransW | iTunes | 2 | 08-07-09 12:56 |
Hij hangt soms vast | Major Tom | Unlock [archief] | 1 | 22-01-08 21:58 |
|
|