itunes start niet op (medion) discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vandaag een nieuwe pc gaan halen in de aldi, een medion met windows 7 erop ik heb itunes proberen insalleren, maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes start niet op (medion)
ik heb vandaag een nieuwe pc gaan halen in de aldi, een medion met windows 7 erop
ik heb itunes proberen insalleren, maar als ik itunes start gebeurt er niks, hij start gewoon niet op. weet iemand wat ik kan doen? weet niemand iets? het is redelijk beu om zonder itunes te zitten Laatst gewijzigd door pieterwillems; 03-04-10 om 16:19. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
itunes start niet op (medion)
hetzelfde probleem.....ook met een medion van de aldi
hou me dus ook aanbevolen voor tips |
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem, ik heb het uiteindelijk opgelost door naar de map Apple/Itunes te gaan en daar het programma op te starten. Ik was verbaasd dat het zo simpel ging... Hoop dat dit bij jullie ook lukt, succes
|
|
||||
|
||||
Heb je wel de goede versie van iTunes? Er is er 1 voor de 32-bit en 1 voor de 64-bit W7 versie.
|
|
|||
|
|||
windows: itunes start niet op
@ jazzamataz....ja, ik heb de goede versie
@sildehaan......het werkt bij mij ook !...hartstikke goed....dank....had op een ander forum ook een oplossing mbv msconfig (alleen opstarten met itunes en quicktime....dat werkte ook...maar is nogal bewerkelijk, omdat je daarna eigenlijk steeds een ander programma moet "bijschakelen" bij het opstarten om te zien waar het conflict door veroorzaakt wordt.....hou het dus liever bij jouw vondst... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: mobiel internet niet te activeren met alditalk (medion mobile) | iphonerke | Overige providers België | 28 | 05-08-12 13:22 |
Windows: iTunes start niet op. | dddaniel96 | iTunes | 11 | 20-05-11 02:50 |
Windows: itunes start niet | karel1958 | iTunes | 6 | 20-04-10 19:57 |
Windows: Itunes start niet op | GertjanV | iTunes | 4 | 27-11-08 13:00 |
Windows: Itunes start niet op | Tom11 | iTunes | 13 | 06-09-08 18:35 |
|
|