iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iTunes (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/)
-   -   Windows: iTunes herkent iPhone niet (https://forum.iculture.nl/f8/desktop/f13/itunes/572-itunes-herkent-iphone-niet.html)

S@ndman 29-09-09 13:25

Gelukkig!!

Shento 29-09-09 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shento (Bericht 59846)
Mochten jullie dit niet weten?

Haha, nogmaals bedankt.
Lees opnieuw deze topic vanaf boven en je ziet daar van zelf je oplossing staan!
Mocht je het toch niet weten, dan kan je het best
eventjes abonneren op deze topic of van iemand anders om toch je vraag te kunnen stellen!

milan13 31-10-09 22:46

iPhone niet meer herkend!?
 
Een vriend van me heeft een iPhone 3G,maar sinds vandaag doet ie helemaal niks meer,wordt niet door iTunes herkend(staat wel in apparaatbeheer,maar niet bij Start>Computer ),DFU mode al geprobeerd.. Hij komt niet verder dan op t scherm van de iPhone t kabeltje met iTunes..
Hij kan dus ook niet herstelen..
iPhone is een 3G,met jailbreak,laatste FW en Baseband.. iTunes versie is 9.0.1.8..
Hoop dat jullie mij/hem kunnen helpen..

Timmeh_ 31-10-09 22:55

// Discussies samengevoegd.

milan13, lees deze discussie even door; er worden enkele mogelijke oplossingen genoemd :)

kaseberga 04-11-09 12:23

Geen Iphone te zien in de verkenner!!
 
Heb een Iphone, legaal van de Tmobile shop.

Als ik Itunes wil instaleren krijg ik op het eind van de instalatie volgende melding;
Eerst Prepairing Windows installer.

vervolgens begint de instalatie en krijg dan ; "
Er is een probleem met dit windows Installer Pakket. Een programma dat is vereist voor het voltooien van de installatie, kan niet worden uitgevoerd. Neem contact op met systeem ondersteuning of de leverancier van het pakket".

Kan de Itunes wel gebruiker doch wordt deze niet gevonden in de Verkenner. Ligt niet aan de Iphone (op andere PC geen probleem) maar aan mijn laptop.

Safari idem doch instaleerd dan in het geheel de Safari niet. Heb ooit eens Safari gehad maar er af gegooid en waarschijnlijk is er toen iets afgegooid wat ik nu nodig heb.

FamousD 10-11-09 22:13

iphone niet herkent op pc!
 
Iphone 2.1


Iphone wordt dus niet herkent als hij aan staat! Als ik hem opnieuw opstart met de connector aangesloten verschijnt de afbeelding van "itunes en de connector".. Dat lukt dus nog wel voor de rest niets!!

Ik heb al vele topics gelezen maar nog geen enkele oplossing gevonden!


- Ik heb itunes en alle bijhorende programma's al volledig opnieuw geïnstalleerd via de site van apple!

- Ik heb via systeembeheer --> services--> apple mobile device & ipod services gestart.

Geen van beide werkte! Weet iemand nog een oplossing hiervoor want zolang Itunes mijn iphone niet vind kan ik hem niet GEBRUIKEN:mad:

Verder moet je weten dat mijn HOME BUTTON NIET MEER WERKT dus die kan ik ook niet gebruiken!

Timmeh_ 10-11-09 22:54

// Discussies samengevoegd.

misterrr 10-01-10 14:14

Beste Shento,
Zou je zo vriendelijk willen zijn en vertellen hoe je het hebt opgelost.
Ik heb nu ook hetzelfde probleem.

ButcherJF 10-01-10 15:20

Hoi harooni, welkom hier.
Blader eens terug in dit topic, en je vindt de post waarin Shento vertelt hoe ie eea heeft opgelost.

jeremy14 30-01-10 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shento (Bericht 357278)
Probleem opgelost, ik zal even uitleggen wat ik heb gedaan voor de volgende die dit nog niet wisten:

- Ik heb Windows Install Cleanup geinstalleert.
- Ik heb de Bonjour-service, Apple Mobile Device, iTunes verwijdert in het programma.
- Ik heb het programma afgesloten en iTunesSetup.exe uitgevoert.
- Nadat alles geinstalleert was heb ik iTunes gestart ern hij vond mijn Apple iPhone.


;) Dat was het voor de mensen die later precies het zelfde probleem krijgen!
Iedereen nogmaals bedankt voor jullie hulp!


topp!

Eindelijk doet die het

Adine 31-01-10 20:44

Help!!! Itunes ziet iphone niet
 
De computer ziet de iphone als camera. Ik heb net windows 7ultimate geinstaleerd maar volgens mij is dat het probleem niet want hij heeft het nog wel gedaan nadat windows 7 erop stond.

Heb dit al geprobeerd:

- De hele apple care handleiding gevolgd
- Itunes opnieuw instaleren
- DFU mode

Maar niks helpt.
Ik heb itunes versie 9.
Op de Iphone verschijnt helemaal niets (opladen doet ie wel). Ik vind het zwaar kl*te want ik heb al een keer een nieuwe gekregen omdat hij vastliep en ik heb niet zo'n zin om hem weer in te leveren bij Tmobile.

WDS001 31-01-10 20:48

//Discussies samengevoegd.

Adine 31-01-10 20:55

- Ik heb Windows Install Cleanup geinstalleert.
- Ik heb de Bonjour-service, Apple Mobile Device, iTunes verwijdert in het programma.
- Ik heb het programma afgesloten en iTunesSetup.exe uitgevoert.
- Nadat alles geinstalleert was heb ik iTunes gestart ern hij vond mijn Apple iPhone.


Ehm en hoe doe je die dat. Ik kan wel dingen in stappen uitvoeren maar als ik het zo zie staan kan het net zo goed chinees zijn, zou iemand het in een aantal makkelijk te volgen stappen willen uitleggen. :)

spf.iphone 22-02-10 12:08

Ik had een topic gemaakt maar die hoort hier eigenlijk bij... mijn excuses..!

Mijn iphone werd ook niet herkent door itunes of mijn pc..! Ik heb een tijdje het programma usbdrive op mijn iphone gehad... ik meen dat het, nadat ik die heb weg geknalt, mis gegaan is... mijn pc herkende dus niets meer van mijn iphone en werd niet opgeladen... ik heb nu het programma er weer opgezet en nu werkt alles weer..!?!?!? raar maar waar... dit programma doet volgens mij wat raars...

Joop87 25-02-10 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shento (Bericht 357278)
Probleem opgelost, ik zal even uitleggen wat ik heb gedaan voor de volgende die dit nog niet wisten:

- Ik heb Windows Install Cleanup geinstalleert.
- Ik heb de Bonjour-service, Apple Mobile Device, iTunes verwijdert in het programma.
- Ik heb het programma afgesloten en iTunesSetup.exe uitgevoert.
- Nadat alles geinstalleert was heb ik iTunes gestart ern hij vond mijn Apple iPhone.


;) Dat was het voor de mensen die later precies het zelfde probleem krijgen!
Iedereen nogmaals bedankt voor jullie hulp!

Deze stappen heb ik doorlopen maar nu heb ik een ander probleem.

iTunes ziet nu namelijk wel mijn iPhone. Ik kan ook starten met synchroniseren maar na 0,5-1 minuut dan 'raakt' iTunes mijn iPhone weer kwijt. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

jerre03 05-06-10 10:09

ik heb ook duizend keer zijn oplossing geprobeert maar niks lukte bij me, windows herkende mijn iphone wel maar itunes niet, telkens ik men iphone aansluite kreeg ik een bericht van windows dat ik pics endergelijke op men hd van iphone kon zetten (zoals je een usb-drive zou aansluiten) nu ben ik naar het device gegaan in control panel en heb ik de driver verwijdert, heb itunes geopend en men iphone dan weer aansgelsoten, kreeg dan de melding dat windows naar drivers was aan het zoeken en plots vroeg itunes naar een ontgrendel code, heb dan men iphone geunlocked, weer eruit en ingestoken en nu herkent itunes men iphone weer.
khoop dat ik hier een paar mensen heb mee kunnen helpen. voor meer uitleg of vragen stuur een pb ;-) grtz jeroen.

John23 06-06-10 00:50

Installeer itunes opnieuw. Controlleer je usb kabel. En veder is je iphone wel geactiveert?

iphonewwijk 07-06-10 17:30

Itunes herkent Iphone 3G niet.
 
Mijn Iphone 3G begint wel op te laden zodra ik hem aan de pc koppel. De pc herkent geeft echter geen melding dat er een apparaat wordt aangesloten. Ook in Itunes wordt de iphone niet herkend.

Ik heb itunes opnieuw geinstalleerd. Nog steeds kamp ik met het probleem. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

mh61 07-06-10 21:04

Heb hetzelfde meegemaakt .
ik heb een oudere versie van itunes gedownload en nu werkt alles weer

Xirtam 25-06-10 22:07

Voor mij ook dit probleem. Eerst met OS3.1.3 i dus op de macbook maar OS4 er opgezet met dus de laatste iTunes. Windows 'ziet' de iPhone maar iTunes niet.
Diverse USB poorten geprobeerd. De windows machine is wel de machine waar hij mee moet werken.
De macbook zeer zeker niet maar dit was een redmiddel.
Ben er nu aardig moedeloos van geworden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:25.